Csendes Percek május 6.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2007. Május. 6., V, 03:41:01 CEST

                       2007. május 6. vasárnap

Róm 10,13-17.

13 Amint meg van írva: "Aki segítségül hívja az Úr nevét, üdvözül."
14 De hogyan hívják segítségül azt, akiben nem hisznek? Hogyan is
higgyenek abban, akit nem hallottak? Hogyan hallják meg igehirdető
nélkül? 15 És hogyan hirdessék, ha nem küldettek el? Így van megírva:
"Milyen kedves azoknak a jövetele, akik az evangéliumot hirdetik!" 16
Csakhogy nem mindenki engedelmeskedett az evangéliumnak, ahogyan
Ézsaiás mondja: "Uram, ki hitt a mi beszédünknek?" 17 A hit tehát
hallásból van, a hallás pedig a Krisztus beszéde által.

                            SZOLGATÁRSAK

Én (Pál) ültettem, Apollós öntözte, de a növekedést az Isten adta.
(1Kor 3,6)

Vasárnapi iskolás tanítványaim hamar felnőnek. Néha évek múltán ismét
találkozom valamelyikükkel. Amikor meghallottam, hogy egyikük a
rákbetegség végső fázisában van, elhatároztam, hogy felkeresem. Bob -
kezdtem - emlékszem, amikor először jöttél a vasárnapi iskolába. Az óra
végeztével valaki megkérdezte tőletek: "Nos, mit tanultatok ma,
gyerekek?" Te válaszoltál rá: "Megtanultam, hogy Krisztus meghalt
értem."
"Igen, - válaszolta Bob - ma is elmondhatom ezt. Számomra Jézus
Krisztus tegnap és ma, és örökké ugyanaz."
Bob temetésén eltöprengtem. Sokszor gondoltam arra, hogy abbahagyom a
vasárnapi iskolai szolgálatot. Nehéz feladat, időt és energiát vesz
igénybe az olvasás, elmélkedés, az anyagok összegyűjtése a szemléletes
oktatáshoz. Néha olyan magányos vállalkozásnak tűnik, kevés látható
eredménnyel.
Bob szavai azt bizonyították, van értelme a tanításnak, és
emlékeztettek arra, hogy nem egyedül segítettem lelki fejlődését.
Miután Bob kikerült a vasárnapi iskolából, nyilván mások táplálták
hitét. Pál szavaira emlékeztem: "Én ültettem, Apollós öntözte..."
Amikor elbátortalanodunk hitünkben, emlékezzünk arra, sokan szolgálnak
velünk együtt Istennek, akikkel egy örökre szóló hitközösség köt össze
bennünket.

Imádság: Urunk, segíts emlékeznünk, hogy sokan vagyunk, akik igédet
hirdetjük. Ámen.

Amikor Istenért munkálkodunk, sohasem egyedül tesszük.
Hazel Keenan Schrum (Ontario, Kanada)

IMÁDKOZZUNK A VASÁRNAPI ISKOLAI TANÍTÓKÉRT!