Csendes Percek augusztus 2.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2007. Aug. 2., Cs, 03:41:01 CEST

                     2007. augusztus 2. csütörtök

Jób 5,8-27.

8 De én az Istenhez fordulok, Istenre bízom ügyemet,
9 aki hatalmas dolgokat művel, kikutathatatlanul, csodás dolgokat,
megszámlálhatatlanul.
10 Esőt ad a föld színére, vizet bocsát a mezőkre.
11 Magasra emeli az alant levőket, a gyászolókat oltalmazza segítsége.
12 Meghiúsítja a ravaszok terveit, nem alkot kezük maradandót.
13 Saját ravaszságukkal fogja meg a bölcseket és a cselszövők tanácsa
megdől.
14 Nappal is sötétben botorkálnak, tapogatóznak délben is, mint éjjel.
15 Megszabadítja szájuk fegyverétől, az erős kezéből a szegényt.
16 Így lesz reménysége a nincstelennek, a csalárdság pedig elnémul.
17 Bizony boldog az az ember, akit Isten megfedd! A Mindenható
fenyítését ne vesd meg!
18 Mert ő megsebez, de be is kötöz, összezúz, de keze meg is gyógyít.
19 Hatszor is megment a nyomorúságból, hetedszer sem ér veszedelem.
20 Éhínségben megment a haláltól, háborúban a fegyveres kéztől.
21 Nyelvek ostorától rejtve leszel, nem kell félned, hogy pusztulás
szakad rád.
22 Nevetsz a pusztuláson és éhségen, nem kell félned a föld vadjaitól,
23 mert a mező kövei is szövetségeseid, a mezei vadak is kibékülnek
veled.
24 Megéred, hogy békesség lesz sátradban, otthonodat vizsgálva, nem
lesz benne vétek.
25 Megéred, hogy sok utódod lesz, és sarjadékod annyi, mint földön a
fű.
26 Érett korban térsz a sírba, ahogyan a kévéket idejében takarítják
be.
27 Ezt kutattuk ki, így van ez! Hallgass rá, és jól jegyezd meg!

                               FÉLELMEK

Mert nem a szolgaság lelkét kaptátok, hogy ismét féljetek, hanem a
fiúság Lelkét kaptátok. (Róm 8,15)

Feleségem kiment összeszedni a tojásokat a tyúkok alól. Hamarosan utána
mentem az itatásnál segíteni, de sehol sem találtam. Szólongattam, de
nem jött felelet. A csirkeólba bekukkantva megláttam összekuporodva a
tojásos fészekalj mellett. Balra tőle egy összetekeredett kígyó feküdt.
Habár nem mérges kígyó volt, ránézésre ezt nem lehetett róla
megállapítani. Feleségem mozdulni sem tudott, mert nagyon félt a
kígyótól.
A félelem olyan erő, ami sokszor cselekedeteinkben is gátol bennünket.
Azok, akik már megtapasztalták a pszichológiai félelem hatását, jól
tudják, hogy a "bénító félelem" szó szerint értendő. Az ilyen félelem
megakadályozhat még a legalapvetőbb feladatok végrehajtásában is.
Ha magunkban bízunk, aztán kudarcot vallunk, ez félelmet eredményezhet.
Ráadásul azok az érzések, hogy az Úr távol van tőlünk, vagy nem törődik
velünk, pánikot és félelmet válthatnak ki bennünk. De ha az Úrban
bízunk, a földi aggodalmak eltűnnek. Dávid így ír: "Nem félek semmi
bajtól, mert te velem vagy." (Zsolt 23,4) A Szentírás sok helyen
biztat, hogy Isten soha sem hagy el minket. Félelem helyett békességet
nyerhetünk, ha igazán bízunk Isten ígéreteiben.

Imádság: Mennyei Atyánk, a bajok és félelmek között segíts hozzád
fordulni, hogy békességünk legyen. Ámen.

Ha Isten velünk, ki lehet ellenünk? (Róm 8,31)
Tim Nadeau (Új-Mexikó, USA)

IMÁDKOZZUNK A GAZDÁLKODÓKÉRT!
_____________________________

Program ajánlat:

Dr. Bob Carpenter
amerikai orvos, misszionárius, teremtéskutató előadásai

Augusztus 3. péntek 19 óra,
Dunakeszi Házasságkötő terem, Szent István u. 1.
Amerikai csoport műsora, előadása

Augusztus 8. szerda 18:30,
Keresztyén Testvér Gyülekezet, Budapest, VI. ker., Ó utca 16.
Dr. Bob Carpenter előadása

Augusztus 12. vasárnap 10:30 óra,
Dunakeszi Evangélikus Templom, Verseny u. 1.
Istentisztelet az amerikai csoporttal

Augusztus 12. vasárnap 16 óra,
Dunakeszi Evangélikus Templom, Verseny u. 1.
Dr. Bob Carpenter - Értelmes tervezés (Intelligent Design), Evolúció -
Teremtés