Csendes Percek április 2.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2007. Ápr. 2., H, 03:41:01 CEST

                        2007. április 2. hétfő

Zsolt 121.

1 Zarándokének. Tekintetem a hegyekre emelem: Honnan jön segítségem?
2 Segítségem az ÚRtól jön, aki az eget és a földet alkotta.
3 Nem engedi, hogy lábad megtántorodjék, nem szunnyad őriződ.
4 Bizony nem szunnyad, nem alszik Izráel őrizője!
5 Az ÚR a te őriződ, az ÚR a te oltalmad jobb kezed felől.
6 Nem árt neked nappal a nap, sem éjjel a hold.
7 Az ÚR megőriz téged minden bajtól, megőrzi életedet.
8 Megőriz az ÚR jártodban-keltedben, most és mindenkor.

                         AZ ÉLET KÖRFORGÁSA

Az Úr megőriz téged minden bajtól, megőrzi életedet. Megőriz az Úr
jártodban-keltedben, most és mindenkor. (Zsolt 121,7-8)

Nagyhét volt, a munkába mentem. A borongós, szürke keddi nap illett a
hangulatomhoz. Szomorú voltam, mert a barátnőm, a
nyirokmirigy-daganattal való tízévi küzdelme után, haldoklott. Előző
este férje azt mondta, hogy már nem sok van hátra. A rádióban, egy
dalban épp a mennyországról énekeltek, és nagyon elérzékenyültem,
amikor a barátnőmre gondoltam.
Amikor beléptem az irodába, könnyes volt a szemem. Nem tudtam, hogy
fogom kibírni ezt a napot. Bekapcsoltam a számítógépet, kiválogattam az
aznapi munkámat, megnéztem az e-mail-jeimet. Egy másik barátnőm küldött
egy fényképet az újszülött unokájáról.
Ahogyan néztem a gyönyörű kisbabát, aki csukott szemmel, elégedetten
pihent édesanyja ölében, elképzeltem a barátnőmet, békében, fájdalomtól
mentesen megpihenve Megváltója karjaiban. Elgondolkodtam az élet
körforgásán. Egy kisbaba megszületik, és elindul földi útján, míg egy
megfáradt utazó készül, hogy belépjen Isten dicsőséges jelenlétébe.
Megvigasztalt a tudat, hogy a barátnőmet is olyan örömmel fogadják majd
a mennyben, mint ezt a kisbabát itt a földön.

Imádság: Mennyei Atyánk, köszönjük az örökélet bizonyosságát Fiadban, a
mi Megváltónkban, Jézusban. Ámen.

Akárhol tartunk is életünk útján, Isten velünk van, és vigyáz ránk.
Megen J. Stocker (Ohio, USA)

IMÁDKOZZUNK A HALÁLOS BETEGEKÉRT ÉS CSALÁDJAIKÉRT!