Csendes Percek április 1.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2007. Ápr. 1., V, 03:41:01 CEST

                      2007. április 1. vasárnap

Jn 11,38-44.

38 Jézus - még mindig mélyen megindulva - a sírhoz ment: ez egy barlang
volt, és kő feküdt rajta. 39 Jézus így szólt: "Vegyétek el a követ."
Márta, az elhunyt testvére így szólt hozzá: "Uram, már szaga van,
hiszen negyednapos." 40 Jézus azonban ezt mondta neki: "Nem mondtam-e
neked, hogy ha hiszel, meglátod az Isten dicsőségét?" 41 Elvették tehát
a követ, Jézus pedig felemelte a tekintetét, és ezt mondta: "Atyám,
hálát adok neked, hogy meghallgattál. 42 Én tudtam, hogy mindig
meghallgatsz, csak a körülálló sokaság miatt mondtam, hogy elhiggyék,
hogy te küldtél engem." 43 Miután ezt mondta, hangosan kiáltott:
"Lázár, jöjj ki!" 44 És kijött a halott, lábán és kezén pólyákkal
körülkötve, arcát kendő takarta. Jézus szólt nekik: "Oldjátok fel, és
hagyjátok elmenni!"

                          HITTEL ELINDULNI

Jézus így szólt: Vegyétek el a követ. (Jn 11,39)

Miután évekig otthon voltam a gyermekeimmel, új fejezet kezdődött az
életemben. Amikor a legkisebb fiam első osztályos lett, napokig
imádkoztam Istenhez útmutatásért, és kíváncsian vártam, hogy fog-e
válaszolni.
Amikor Jézus odaért Lázár sírjához, a nővérei kételkedtek abban, hogy
Jézus vissza tudja hozni nekik a testvérüket, hiszen már négy napja
halott volt. Jézus azt mondta nekik, hogy higgyenek, és megparancsolta,
hogy vegyék el a követ a sír elől. Ha Jézus téved, a szag és a látvány
elviselhetetlen lett volna, de Márta és Mária hite erősebb volt, mint a
félelmük. Miután elgörgették a követ, Jézus elvette minden fájdalmukat,
feltámasztotta szeretett bátyjukat.
Isten azt akarta, hogy vegyem el a tétlenségem kövét. Nem azt akarta,
hogy üljek otthon, és várjam a válaszát, hanem azt, hogy induljak el,
és próbálkozzak. Mindannyiunk életében vannak kövek, amiket el kellene
mozdítani, de ezt csak úgy tudjuk megtenni, ha tudjuk, hogy Isten segít
nekünk. Ha Isten irányt mutat, akkor hittel engedelmeskedve el kell
indulnunk.

Imádság: Istenünk, életünk oltalmazója, tápláld a mi hitünket, hogy meg
tudjuk tenni a lépést, amit kérsz tőlünk. Ámen.

Milyen köveket kell nekem elgörgetnem?
Karen Gross (Kalifornia, USA)

IMÁDKOZZUNK AZOKÉRT, AKIK MOST MENNEK VISSZA DOLGOZNI!