Csendes Percek október 24.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2006. Okt. 24., K, 03:41:02 CEST

                        2006. október 24. kedd

Péld 4,25-27.

25 Szemed előre tekintsen, és egyenesen magad elé nézz!
26 Ügyelj, hogy merre tart a lábad, akkor minden utad biztos lesz.
27 Ne térj le se jobbra, se balra, tartsd távol lábadat a rossztól!

                          JÉZUSRA FIGYELVE

Ezért tehát mi is, akiket a bizonyságtevőknek akkora fellege vesz
körül, fussuk meg az előttünk levő pályát. Nézzünk fel Jézusra, a hit
szerzőjére és beteljesítőjére. (Zsid 12,1-2)

Apám földműves gazda volt. Az ekének, amit használt, hajlított tárcsája
volt. Lényeges, hogy egyenes barázdát szántsunk a földön. Amikor elég
idős lettem a mezei munkához, gondom volt az eke iránytartásával, mert
a betakarítógépek hagyta nyomot követtem.
Apám hamar rájött, miért nem haladok egyenesen. Azt mondta, nézzek ki
egy tereptárgyat, egy póznát vagy esetleg egy fát a mező túloldalán, és
azon tartsam a szemem. És a tanácsa működött! Ha már volt egy egyenes
barázdám, az összes többi is az lett, mert az elsőhöz tartottam.
A Biblia is azt tanácsolja, hogy az egyenes úton járjunk. A
Példabeszédek írója óva int, hogy tartsuk távul magunkat a gonoszoktól.
Ha szemünket minden nap Jézus Krisztusra, Megváltónkra függesztjük,
képesek vagyunk tartani az egyenes irányt.

Imádság: Drága Istenünk, taníts minket egyenes úton járni, Jézus
Krisztus iránymutatását követve. Bocsásd meg, ha nem a te nyomdokaidban
járunk. Ámen.

Ne veszítsük szemünk elől Jézust!
Marshall E. Schirer (Kansas, USA)

IMÁDKOZZUNK A GAZDÁKÉRT!