Csendes Percek május 21.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2006. Május. 21., V, 03:41:01 CEST

                       2006. május 21. vasárnap

Zsolt 27,1-5.

1 Dávidé. Világosságom és segítségem az ÚR, kitől félnék? Életemnek
ereje az ÚR, kitől rettegnék?
2 Ha rám támadnak is a gonoszok, szorongató ellenségeim, hogy
marcangoljanak engem, majd megbotlanak, és elesnek.
3 Ha egy egész tábor jön is ellenem, nem fél a szívem. Ha háború tör is
rám, én akkor is bizakodom.
4 Egy dolgot kérek az ÚRtól, azért esedezem: hogy az ÚR házában
lakhassam egész életemben; láthassam, milyen jóságos az ÚR, és
gyönyörködhessem templomában.
5 Megóv engem sátrában a veszedelem napján. Elrejt sátra mélyén, magas
kősziklára helyez engem.

                           ISTEN TEMPLOMA

Mind boldog, aki hozzá menekül! (Zsolt 2,12)

Egy vezető hírmagazin címoldalán egy indiai asszonyt látunk, amint
falujának az árvíz által elárasztott utcáján áll. A cím őt idézi:
"Isten bizonyára nagyon haragos." Nem először történt, hogy lakóhelyére
betört a víz. Minden alkalommal elveszítette életének egy részét -
családtagok haltak meg, barátok tűntek el. A víz nemcsak kis vagyonát
mosta el, hanem ennél sokkal többet - elsodorta reményét.
Az árvizek arra a következtetésre juttathatnak bennünket, hogy Isten
nagyon mérges ránk. Mit tettem, amivel ezt érdemeltem ki? - kérdezzük.
De egy ilyen kérdésre nem könnyű válaszolni. Küzdelmeink közben, hitünk
zátonyra futhat, mi pedig elmerülhetünk hirtelen feltörő érzelmeink
áradatának hullámaiban. Ezen a ponton vagy dühösek leszünk, vagy pedig
életünket Isten gondoskodására bízzuk.
Én is túl gyakran hibáztattam Istent, ha valami rossz történt velem. De
ha hozzá futottam, és nem fordultam el tőle, mindig menedékre találtam
kegyelmében. Ha Isten elé tárom reménytelenségemet, reményt kapok; ha
megosztom vele kétségeimet és kérdéseimet, hitre találok.

Imádság: Vigasztaló Istenünk, add meg nekünk szent jelenléted örömét,
békességét és reménységét! Ámen.

Isten a mi menedékünk és erőnk.
Jeff Adams (Arizona, USA)

IMÁDKOZZUNK A TERMÉSZETI KATASZTRÓFÁK ÁLDOZATAIÉRT!