Csendes Percek május 22.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2006. Május. 22., H, 03:41:02 CEST

                        2006. május 22. hétfő

Ef 4,1-3.

1 Kérlek tehát titeket én, aki fogoly vagyok az Úrért: éljetek méltón
ahhoz az elhívatáshoz, amellyel elhívattatok, 2 teljes alázatossággal,
szelídséggel és türelemmel; viseljétek el egymást szeretettel, 3
igyekezzetek megtartani a Lélek egységét a békesség kötelékével.

                       KEGYELEM ÉS MEGBOCSÁTÁS

Ha megvalljuk bűneinket, hű és igaz ő: megbocsátja bűneinket, és
megtisztít minket minden gonoszságtól. (1Jn 1,9)

Megan még csak nem is volt tudatában, hogy megbántott engem. Igazán jó
barátnők voltunk, s úgy döntöttem, figyelmen kívül hagyom a sértést. Az
egyetlen probléma csak az volt, hogy képtelen voltam rá. Hamarosan oda
jutottam, hogy bármikor hívott, sosem értem rá. Kifogásokat kerestem,
miért nem tudok rá időt szakítani. Teltek-múltak a hetek, és haragom
átszivárgott életem minden területére, beleértve az imádsággal töltött
időt is. Többé már nem vágytam Isten közelségére, valójában inkább
kerültem őt.
Istennel való kapcsolatom tükörképe lett Megan-nel való kapcsolatomnak.
Noha Megan nem sejtette, hogy megbántott engem, én mégis a rovására
írtam, és nem akartam megbocsátani neki. Tudván, hogy Isten feltétel
nélkül megbocsát nekem, hogyan tagadhattam meg a bocsánatom Megan-től?
Be nem vallott bűnöm éket vert barátnőm és közém. Mikor végül az Úr elé
álltam, és megbocsátottam barátnőmnek, megszabadultam ettől a
béklyótól. Hálás vagyok Istennek, hogy példával és szeretettel
megmutatta, hogyan lehet a kegyelmet és a szeretet a megbocsátás által
továbbadni.

Imádság: Istenünk, bocsáss meg a másokat sértő, másoknak fájdalmat
okozó tetteinkért és szavainkért! Ámen.

Ha megtagadjuk a megbocsátást, másokkal és Istennel való kapcsolatunkat
is kockára tesszük.
Deanna Baird (Michigan, USA)

IMÁDKOZZUNK MÁSOK ÉRZÉSEI IRÁNTI FIGYELMESSÉGÉRT!
_____________________________

Könyvajánlat:

Gerald May: Függőség és kegyelem
A pszichiáter szerző a jól ismert addikciók mellett olyan
függőségekkialakulását és működését is bemutatja, mint a munka,
szex,teljesítmény, felelősség, kapcsolat, énkép, intimitás.
Hangsúlyozza:szenvedéseink utat nyitnak Isten különleges szeretete és
kegyelme számára.
http://www.harmat.hu/book/b216.htm
234 oldal, bolti ár: 2200 Ft,- internetes ár: 1980,- Ft.

Harmat Kiadó
1114, Budapest, Bukarest u. 3.
Tel/Fax: (36-1) 466-9896
harmat at harmat.hu