Csendes Percek május 19.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2006. Május. 19., P, 03:41:02 CEST

                        2006. május 19. péntek

Zsolt 103,1-5.

1Áldjad, lelkem, az URat, és egész bensőm az ő szent nevét!
2 Áldjad, lelkem, az URat, és ne feledd el, mennyi jót tett veled!
3 Ő megbocsátja minden bűnödet, meggyógyítja minden betegségedet,
4 megváltja életedet a sírtól, szeretettel és irgalommal koronáz meg.
5 Betölti javaival életedet, megújul ifjúságod, mint a sasé.

                            JÓ TÁRSASÁGBAN

Ujjongjatok az Úr előtt az egész földön! (Zsolt 100,1)

2002 nyarán egy skandináv csoporttal az USA déli államaiban utazgattam
egy kis busszal. Egyszer csak valaki bekapcsolta a zenét, hálaadó és
dicsőítő énekek szóltak. Ők pedig énekeltek, tapsoltak és a zene
ütemére mozogtak. Fáradt voltam, és először zavart a kirobbanó
energiájuk és a zaj. Amikor könnyeim először megjelentek az arcomon,
azt gondoltam, a kimerültségtől van.
De miután az összes dicséretet végigsírtam, megértettem, hogy Isten
beszél hozzám. Hogyan is történhetett, hogy zavart mások dicsőítése? -
kérdeztem magamtól. Azután kértem az Urat, bár tudnám én is magasztalni
őt úgy, mint a többiek. Kértem, vegye kezébe teljesen az életemet, ne
csak egy részét. Ez a megtapasztalás azt jelezte, hogy Isten feltétel
nélkül szeret, és ez a szeretet nem szűnik meg keresni engem. Olyan jel
volt ez számomra, amire ott és akkor szükségem volt.

Imádság: Urunk, köszönjük, hogy szereteted jeleivel naponta
meggazdagítod az életünket. Segíts nekünk is ezeket a szeretet-jeleket
továbbadni családunknak, felebarátainknak. Ámen.

A nyitott szemekkel és fülekkel járók Isten szeretetének sok csodáját
látják meg.
Rebekka Steinvig (Koppenhága, Dánia)

IMÁDKOZZUNK ISTEN FELÉ NYITOTT SZÍVÉRT!
_____________________________

Könyvajánlat:

C.S. Lewis: Keresztény vagyok
A Narnia Krónikái szerzőjének felnőtteknek írt könyvei közül
alegnépszerűbb kötet eredetileg a BBC rádióban hangzott
elelőadás-sorozatban. A Keresztény vagyok (Mere Christianity)
lenyűgözőerővel vonultatja fel a kereszténység lényegét, tudatosan
mellőzve afelekezeteket elválasztó dogmatikai
különbségeket."Mindenekelőtt azt a kérdést kell feltennünk: melyik ajtó
azigazi, s nem azt, hogy melyik tetszik a legjobban a színe vagy
aburkolata alapján... Amikor eljutottunk a saját szobánkba
legyünkszívélyesek azokhoz, akik másik ajtót választottak..."
http://www.harmat.hu/book/b212.htm
256 oldal, bolti ár: 2500 Ft,- internetes ár: 2250,- Ft. Kemény
kötés,igényes kivitel.
Harmat Kiadó
1114, Budapest, Bukarest u. 3.
Tel/Fax: (36-1) 466-9896