Csendes Percek május 18.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2006. Május. 18., Cs, 03:41:01 CEST

                      2006. május 18. csütörtök

Jel 20,11-15.

11 És láttam egy nagy fehér trónust és a rajta ülőt: színe elől eltűnt
a föld és az ég, és nem maradt számukra hely. 12 És láttam, hogy a
halottak, nagyok és kicsinyek a trónus előtt állnak, és könyvek
nyittattak ki. Még egy könyv nyittatott ki, az élet könyve, és a
halottak a könyvbe írottak alapján ítéltettek meg cselekedeteik
szerint. 13 A tenger kiadta a benne levő halottakat, a Halál és a Pokol
is kiadták a náluk levő halottakat, és megítéltetett mindenki
cselekedetei szerint. 14 És a Halál és a Pokol belevettetett a tűz
tavába: ez a második halál, a tűz tava. 15 Ha valakit nem találtak
beírva az élet könyvébe, azt a tűz tavába vetették.

                            MA MEGTESZEM

Megítéltetett mindenki cselekedetei szerint. (Jel 20,13)

A reggel hideg volt és tiszta, idén először fagyott. Tapintható volt a
csend, békés és nyugodt volt a táj, ahogy elkezdtem reggeli sétámat.
Pár perc, és a csend átadja helyét a nap rohanásának, zajának, de ezek
a pillanatok csodálatos lehetőségei az Istenről való gondolkodásnak.
Sétám közben az előttem álló napra gondoltam. Hogyan fogom
felhasználni? Segíthetnék valakinek, vagy meglátogathatnék valakit.
Továbbadhatnám Isten igéjét másoknak. Sok napom hasonlóan kezdődik -
elgondolom, hogyan tudnám Istent megdicsőíteni?
Sajnos, előfordul, hogy bár hallom Isten szavát, megijedek, és nem
teszem azt, amit kér. Olyan, mintha nem tudnám magam felszabadítani
Isten számára, vagy félnék az odaszánástól. Félek kilépni a biztonságos
gubómból, és Isten hívását figyelmen kívül hagyom. Egy nap majd
felelnem kell tetteimért és mulasztásaimért.
Ugyanakkor mindig voltak olyan emberek, akik elindultak és továbbvitték
a Krisztusról szóló üzenetet. Kedvesek, jótékonyak, figyelmesek voltak,
bizonyították Istenük iránti szeretetüket. Ma én is ugyanezt teszem.
Hitemet tettekre váltom.

Imádság: Ó, Urunk, segíts lehetőségeinket és Krisztus iránti
szeretetünket még jobban megosztani másokkal. Ámen.

Ma igyekezni fogok, hogy megéljem hitemet.
D. D. Emmons (Illinois, USA)

IMÁDKOZZUNK AZOKÉRT, AKIK VONAKODNAK TOVÁBBADNI ISTEN SZERETETÉT!