Csendes Percek május 16.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2006. Május. 16., K, 03:41:01 CEST

                         2006. május 16. kedd

Zsolt 130.

1 Hálaadó zsoltár. Ujjongjatok az ÚR előtt az egész földön!
2 Szolgáljatok az ÚRnak örömmel, vigadozva járuljatok színe elé!
3 Tudjátok meg, hogy az ÚR az Isten! Ő alkotott minket, az övéi
vagyunk: az ő népe és legelőjének nyája.
4 Menjetek be kapuin hálaénekkel, udvaraiba dicsérettel! Adjatok hálát
neki, áldjátok nevét!
5 Mert jó az ÚR, örökké tart szeretete, és hűsége nemzedékről
nemzedékre.

                             MEGBOCSÁTÁS

Viseljétek el egymást, és bocsássatok meg egymásnak, ha valakinek
panasza volna valaki ellen: ahogyan az Úr is megbocsátott nektek, úgy
tegyetek ti is. Mindezek fölé pedig öltsétek fel a szeretetet, mert az
tökéletesen összefog mindent. (Kol 3,13-14)

A megbocsátásról és szeretetről sokszor könnyebb beszélni, mint
megélni. Úgy gondoltam, nagyon jól képes vagyok mindkettőt művelni,
amíg a férjem be nem vallotta, hogy viszonya van valakivel. Darabokra
tört a szívem, és igencsak távol álltam a megbocsátástól, de Isten
velem volt és hordozott. Visszatekintve keserűségemre és dühömre, azt
látom, hogy Isten csendes, szerető jelenléte mégis betöltötte lelkemet
akkoriban. Odavezetett a sokáig elhanyagolt Bibliámhoz, és
emlékeztetett arra, hogy Isten előtt minden bűn egyforma.
Még ma is fáj, amikor férjem arról tesz bizonyságot, hogyan vezette ki
Isten a bűnből. Aggódom, hogy mások mit gondolnak. De Istenre nézek, és
próbálok megbocsátani, mert Jézus azért halt meg, hogy nekem is
megbocsásson. A megbocsátás segíthet, hogy a kapcsolatok túléljék a
nehéz időket. Ahogy az írás emlékeztet, szeretnünk kell egymást.

Imádság: Drága Istenünk, segíts észben tartani a te szeretetedet, és
áldozatodat, ami által eltörölted bűneinket. Vezess minket, hogy minden
kapcsolatunkban a szerető megbocsátás uralkodjon, és a te neved
dicsőíttessék. Ámen.

Isten kegyelme által megbocsáthatunk azoknak, akik megsebeztek.
Kathy Martin (Tennessee, USA)

IMÁDKOZZUNK VALAKIÉRT, AKIT BECSAPTAK ÉS MEGCSALTAK.
_____________________________

Könyvajánlat:

Bakth Szingh: Az Úr öröme + Hogyan ismerjük meg Isten akaratát
(zsebkönyv, 72 oldal, 300 Ft)

Az indiai evangélista az Úrral való közösség öröméről ír bibliai
idézeteket elővéve, a másik írásában pedig olvashatunk az Úr akarata
megismerésének szükségességéről, annak előfeltételeiről és ha már
aszerint járunk, annak bizonyítékairól.
Bakth Szingh (1903-2000) indiai evangélista Isten különleges választott
edénye volt. Szolgálatai nyomán több száz újszövetségi gyülekezet jött
létre Indiában és Pakisztánban. 97 éves korában hívta az Úr haza.

Evangéliumi kiadó
1066 Budapest, Ó utca 16.
rendeles at evangeliumikiado.hu
http://www.evangeliumikiado.hu/