Csendes Percek május 8.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2006. Május. 8., H, 03:41:01 CEST

                         2006. május 8. hétfő

Róm 15,14-21.

14 Én pedig, testvéreim, magam is meg vagyok arról győződve, hogy ti is
telve vagytok jóssággal, telve a teljes ismerettel, és hogy egymást is
tudjátok tanítani. 15 Ám, kissé merészebben írtam nektek, mintegy
emlékeztetve titeket ama kegyelem alapján, amelyet Isten adott nekem
arra, 16 hogy a pogányokért legyek Krisztus Jézusnak szolgája, és
végezzem az Isten evangéliumának papi szolgálatát, hogy a pogányok
áldozata a Szentlélek által megszentelt és kedves legyen. 17 Krisztus
Jézusban tehát van okom a dicsekvésre Isten előtt. 18 Mert semmi
olyanról nem mernék beszélni, amit nem Krisztus tett általam a pogányok
megtéréséért szóval és tettel, 19 jelek és csodák erejével, a Lélek
ereje által: úgyhogy Jeruzsálemtől kezdve egészen Illíriáig mindenfelé
hirdettem a Krisztus evangéliumát. 20 Eközben pedig azt tartottam
becsületesnek, hogy az evangéliumot nem ott hirdettem, ahol Krisztust
már ismertté tették, hogy ne idegen alapra építsek, 21 hanem ahogyan
meg van írva: "Meglátják őt azok, akiknek még nem hirdették, és akik
még nem hallották, azok megértik."

                              A CÉL FELÉ

Pál írja: Nekifeszülve futok egyenest a cél felé, Isten mennyei
elhívásának a Krisztus Jézusban adott jutalmáért. (Fil 3,14)

Nemrég egy konferencián voltam, ahol egy egyiptomi szerkesztő mesélt,
min ment keresztül sok-sok éven át. Ő szerkeszti és terjeszti a
közel-keleti országokban a Csendes Percek arab nyelvű kiadványát közel
harminc éve. Miközben megosztotta velünk az évek során átélt
nehézségeit és fájdalmait, nagyon sajnáltam, de egyúttal csodáltam is
mindazért, amit megtett a rábízott emberekért. Minden körülmények
között felfelé nézve, futott egyenesen Isten elhívása felé. Pál szavai
jutottak eszembe róla, aki arra bíztat minket, hogy legyünk Krisztus jó
katonái (2Tim 2,1-3). Ez a férfi egy ilyen ember volt.
A hívő életünk során gyakran kell kihívásokkal szembenéznünk, és
érhetnek csalódások is. De ha halljuk, hogyan hordoz Isten másokat,
erőt ad, hogy az akadályok ellenére is kitartsunk.

Imádság: Mennyei Atyánk, aki szeretsz minket, bíztatást és reménységet
adsz nekünk, bátoríts és erősíts meg minket, hogy ne lankadjunk el a jó
cselekedetekben. Ámen.

Megerősíthet másokat, ha hallják, mit tett Isten az életemben.
Sammy Gumbe (Maputo, Mozambik)

IMÁDKOZZUNK A KÖZEL-KELETI MISSZIONÁRIUSOKÉRT!
_____________________________

Könyvajánlat:

William MacDonald: Isten még mindig szól hozzánk
(zsebkönyv, 80 oldal, 500 Ft)

Az Úr gyakran lehajlik, hogy beszéljen az őszintén kereső lelkekkel
sokszor váratlan módon, nem várt igeversekkel. Amikor ezt teszi, hangja
világos a kérdéses személynek, jóllehet mások nem látják ezt a
közvetlen kapcsolatot, mert nem ismerik a hátteret. Az igevers talán
teljesen kikerül az összefüggésből. Valamilyen jelentése van arra az
időre és körülményekre nézve, amikor először megírták.
Kérjük az Urat, hogy beszéljen hozzánk Szava által! Vágyakozzunk a
fölbecsülhetetlen kiváltság után, hogy az univerzum szuverén Ura
személyes üzenetet küld nekünk, egy szellemi e-mailt!
Mindenképpen engedelmeskedjünk! Ő különösen szereti az engedelmes
szenteket.

Evangéliumi kiadó
1066 Budapest, Ó utca 16.
rendeles at evangeliumikiado.hu