Csendes Percek december 31.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2006. Dec. 31., V, 03:41:01 CET

                     2006. december 31. vasárnap

Zsolt 27,4-8.

4 Egy dolgot kérek az ÚRtól, azért esedezem: hogy az ÚR házában
lakhassam egész életemben; láthassam, milyen jóságos az ÚR, és
gyönyörködhessem templomában.
5 Megóv engem sátrában a veszedelem napján. Elrejt sátra mélyén, magas
kősziklára helyez engem.
6 Így hát fölemelt fővel állok ellenségeim között, ezért örvendezve
mutatok be áldozatot az ÚR sátrában, és éneket zengek az ÚRnak.
7 Halld meg, URam, hívó hangomat! Könyörülj rajtam, hallgass meg!
8 Ha ezt mondod: Járuljatok színem elé! - szívem így válaszol: Színed
elé járulok, URam!

                               REJTEK

Aki a Felséges rejtekében lakik, a Mindenható árnyékában pihen. (Zsolt
91,1)

Erdei sétám során az ösvény egy tisztáshoz vezetett, fenyővel a
közepén. Odamentem a fához, és csodáltam szépséges zöld színét a
borongós téli tájban. Ahogy csendben ott álltam, madarak neszezését
hallottam. Fölnéztem, és verebeket láttam az ágak között. Csendes eső
kezdett esni, és elmosolyodtam, látva, Isten hogyan készített menedéket
a madaraknak.
Az életutamra gondoltam, és arra, hányszor volt szükségem oltalomra.
Néha fáradt vagyok, elveszett, megsebzett; és szükségem van egy helyre,
ahol Istennel lakhatok. Rejtekre van szükségem, ami megvéd az élet
kimerítő viszontagságaitól. Isten menedéket nyújt, és megmutatja, mire
van szükségem. Ő vigyáz rám és meggyógyít, hogy tovább mehessek az
előttem álló úton.
Azon az imádságos erdei sétán egy igazi menedékre leltem az Isten
békességében. Máskor, lelki tartalmú könyvek olvasásában, imádságban
vagy más keresztyének bölcs szavaiban tapasztaltam meg Isten óvó
jelenlétét. Ő menedéket és békét ígér nekünk.

Imádság: Szerető Istenünk, köszönjük, hogy békét és oltalmat kínálsz
mindnyájunknak. Ámen.

Isten óvó jelenlétében megújulást élhetünk át.
Beth A. Palm (Illinois, USA)

IMÁDKOZZUNK AZOKÉRT, AKIKNEK MENEDÉKRE VAN SZÜKSÉGÜK!