Csendes Percek november 20.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2005. Nov. 20., V, 03:41:00 CET

                     2005. november 20. vasárnap

Gal 3,26-29.

26 Mert mindnyájan Isten fiai vagytok a Krisztus Jézusban való hit
által. 27 Akik Krisztusba keresztelkedtetek meg, Krisztust öltöttétek
magatokra. 28 Krisztusban tehát nincs zsidó, sem görög, nincs szolga,
sem szabad, nincs férfi, sem nő, mert ti mindnyájan egyek vagytok a
Krisztus Jézusban. 29 Ha pedig Krisztuséi vagytok, akkor Ábrahám utódai
vagytok, és ígéret szerint örökösök.

                           ÁLLAMPOLGÁRSÁG

Nekünk pedig a mennyben van polgárjogunk, ahonnan az Úr Jézus Krisztust
is várjuk üdvözítőül. (Fil 3,20)

Japánban születtem, és ott is nevelkedtem. Tizenöt évvel ezelőtt
érkeztem az Egyesült Államokba, itt találkoztam a férjemmel, és úgy
döntöttem, hogy itt maradok. Bár a férjem amerikai, én még japán
állampolgár vagyok. Ritkán utazom haza a szülőhazámba, és olyankor
mindig rengeteg változást tapasztalok. Néha az az érzésem, mintha már
idegen lennék. Annak ellenére azonban, hogy hosszú ideje az USA-ban
élek, még mindig próbálok idomulni ehhez a kultúrához. Most valahogy
úgy érzem, sehová sem tartozom egészen.
Lelkileg is összezavarodhatunk, elbizonytalanodhatunk, amikor olyan
nehéz helyzetekkel kell szembenéznünk, mint válás, magány, betegség,
halál, költözés, állásvesztés és hasonlók. Ha nem találunk feleletet
arra, hogy kik vagyunk, és hová is tartozunk valójában, akkor egészen
elveszettnek érezzük magunkat.
Nekem csodálatos családom van, és nagyszerű barátaim Japánban és
Amerikában is, mégis megkérdezem magamtól, hogy ki is vagyok igazából,
és kihez tartozom. Akkor Isten ad feleletet a kérdéseimre: "Hozzám
tartozol!" Nem az számít, hová megyünk, hol élünk, Isten magáénak tart
bennünket. A külső körülmények mellékesek, mert Isten velünk van.

Imádság: Hála néked, Urunk jelenléted bizonyosságáért. Köszönjük, hogy
a tieid vagyunk. Ámen.

Nem számít, hol élünk; otthonunk az Istennél van.
Atsuko Goda Lolling (Illionis, USA)

IMÁDKOZZUNK A HAZÁNKBAN ÉLŐ KÜLFÖLDIEKÉRT!