Csendes Percek május 22.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2005. Május. 22., V, 03:41:01 CEST

                       2005. május 22. vasárnap

2Kor 9,7-10.

Mindenki úgy adjon, ahogyan előre eldöntötte szívében, ne kedvetlenül
vagy kényszerűségből, mert "a jókedvű adakozót szereti az Isten". Az
Istennek pedig van hatalma arra, hogy minden kegyelmét kiárassza rátok,
hogy mindenütt mindenkor minden szükségessel rendelkezzetek, és
bőségben éljetek minden jó cselekedetre. Amint meg van írva: "Bőkezűen
osztott a szegényeknek, igazsága megmarad örökké." Aki pedig magot ad a
magvetőnek, és eledelül kenyeret, megadja és megsokasítja
vetőmagotokat, és megszaporítja "igazságotok gyümölcsét."

                         A BŐKEZŰSÉG ÁLDÁSAI

Aki pedig mindent megtehet sokkal bőségesebben, mint ahogy mi kérjük,
vagy gondoljuk, a bennünk munkálkodó erő szerint: azé a dicsőség az
egyházban Krisztus Jézus által nemzedékről nemzedékre, örökkön-örökké.
Ámen. (Ef 3,20-21)

Két évtizedes hívő életem során megtapasztalt örömökkel és áldásokkal a
hátam mögött, hálás szívvel felajánlottam a házamat az Úrnak, hogy ott
egy gyülekezet alakulhasson. Mivel más lakhatási lehetőségem ezután nem
maradt, az egyik gyermekemnél akartam letelepedni.
A költözés közeledtén elkezdtem a csomagolást, és a karácsonya és az
újév közötti időszakra terveztem a tényleges átköltözést. A kitűzött
nap előtt három héttel egy szép, nagy házat mutattak be nekem. Az első
látásra megtetszett, de tudtam, hogy ezt nem engedhetem meg magamnak.
Azonban Isten hatalmas, aki betölti minden szükségemet. Néha reményeink
felett cselekszik. Ez alkalommal is így történt, Isten lehetővé tette,
hogy megvegyem azt a házat, és még karácsony előtt beköltöztem.
Új otthonomban ülve bámulattal tekintek Isten csodájára. Hálás szívvel
átadtam neki a házamat, és íme, ő egy új házat adott. Nemcsak a
reményeim fölötti áldásért mondok most köszönetet Istennek, hanem azért
is, hogy megtanított adni.

Imádság: Köszönjük, Istenünk áldásaidat. Taníts, hogy hűséges sáfáraid
lehessünk a ránk bízottak felett. Ámen.

Adjunk kitárt kézzel és hálás szívvel!
Natasha Maimunah (Jakarta, Indonézia)

IMÁDKOZZUNK ADAKOZÓ SZÍVÉRT!

"A hit tíz napja"

Világméretű evangélizációs program, melyet a Metodista
Világevangélizáció támogat.
Részletek a május  15.-ei áhitat végén.