Csendes Percek május 20.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2005. Május. 20., P, 03:41:01 CEST

                        2005. május 20. péntek

2Kor 5,17-21.

Ezért ha valaki Krisztusban van, új teremtés az: a régi elmúlt, és íme:
új jött létre. Mindez pedig Istentől van, aki megbékéltetett minket
önmagával Krisztus által, és nekünk adta a békéltetés szolgálatát.
Isten ugyanis Krisztusban megbékéltette a világot önmagával, úgyhogy
nem tulajdonította nekik vétkeiket, és reánk bízta a békéltetés igéjét.
Tehát Krisztusért járva követségben, mintha Isten kérne általunk:
Krisztusért kérünk, béküljetek meg az Istennel! Mert azt, aki nem
ismert bűnt, bűnné tette értünk, hogy mi Isten igazsága legyünk őbenne.

                         A HIRDETENDŐ ÜZENET

Ha valaki Krisztusban van, új teremtés az: a régi elmúlt, és íme: új
jött létre. (2Kor 5,17)

Egy lelkészi látogatás során találkoztam három emberrel, akik a
nyájukra vigyáztak. Miután üdvözöltük egymást, a küldetésem felől
érdeklődtek. Beszéltem nekik Jézus Krisztusról. Erősen kételkedtek az
elmondottakban, bizonygatva, hogy azt sem tudják, hogy ki az a Jézus,
és hogy esetleg mit is tehetne értük. Ekkor azt kérdeztem magamtól:
"Vajon én igazán ismerem-e Jézust?" Felidéztem Pál apostol szavait a
2Kor 5,17-ben, és ez elég bátorítást jelentett számomra, hogy
megoszthassam saját tapasztalataimat mindarról, amit Jézus értem tett.
Ennek a három embernek a szíve teljesen megnyílt.
A megbékélés üzenete ma is ugyanaz, melyet Jézus mindenkinek felkínál.
Súlyos konfliktusokkal és küzdelmekkel terhelt világban élünk, mely
telve van fájdalommal, gyűlölettel és esztelen öldökléssel. Mindezt
láthatjuk a nemzetek között, saját hazánkban, városainkban,
falvainkban, sőt a családi közösségeinkben is. Senki sem mondhatja el
magáról, hogy teljesen mentes a bűntől, a szégyenérzettől, vagy a
lelkiismeret-furdalástól. De üzenetünk nem lehet más, mint hogy Isten
megbocsátást kínál, elfeledkezik a múltról, és teljesen új emberré tesz
bennünket az Úr Jézus Krisztusban.

Imádság: Istenünk, tégy késszé minket, hogy megtapasztaljuk bűnbocsátó
kegyelmedet. Ámen.

Az emberek várják, hogy beszéljünk Istenről.
Lawi Imathiu püspök (Meru, Kenya)

IMÁDKOZZUNK BÁTORSÁGÉRT A BIZONYSÁGTEVÉSHEZ!

"A hit tíz napja"

Világméretű evangélizációs program, melyet a Metodista
Világevangélizáció támogat.
Részletek a május  15.-ei áhitat végén.