Csendes Percek május 2.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2005. Május. 2., H, 03:41:02 CEST

                         2005. május 2. hétfő

Mt 5,13-16.

Jézus mondja: "Ti vagytok a föld sója. Ha pedig a só megízetlenül,
mivel lehetne ízét visszaadni? Semmire sem való már, csak arra, hogy
kidobják, és eltapossák az emberek. Ti vagytok a világ világossága. Nem
rejthető el a hegyen épült város. A lámpást sem azért gyújtják meg,
hogy a véka alá, hanem hogy a lámpatartóra tegyék, és akkor világít
mindenkinek a házban. Úgy ragyogjon a ti világosságotok az emberek
előtt, hogy lássák jó cselekedeteiteket, és dicsőítsék a ti mennyei
Atyátokat."

                             KATTINTÁS

Ti vagytok a világ világossága. (Mt 5,14)

Borzalmas hét volt az irodában. Papírok tornyosultak az íróasztalom.
Harcoltam a határidőkkel, de az igyekezetem nem volt arányban az
eredménnyel. Munkatársaimmal csak rövid és semmitmondó beszélgetéseket
folytattam, és már futottam is tovább. Eljött a péntek este, és én
kimerülten és legyőzve ültem.
Szombat reggel Jézus Hegyi beszédében kerestem felüdülést. Szavai
szíven ütöttek: "Ti vagytok a világ világossága." (Mt 5,13-16)
Egyáltalán nem éreztem, hogy világosság lennék a munkahelyemen. De
aztán eszembe jutott valami, amire addig nem figyeltem: a fény nem
magától keletkezik. Szüksége van valakire, aki felkattintja a
kapcsolót, vagy meggyújtja a gyufát. Ahhoz, hogy világosság legyünk,
szükségünk van Isten érintésére.
Elővettem a következő heti naptáramat, és azért imádkoztam Istenhez,
hogy világíthassak minden ember előtt, minden feladatban, minden
értekezleten. Az irodai elvárások ugyanazok voltak, mint korábban, de
Isten érintésére képes voltam azoknak megfelelni. Az a hét határozottan
gyümölcsöző és örömteli lett számomra és a körülöttem lévőknek is.
Azóta minden hetet ugyanígy kezdek.

Imádság: Istenünk, segíts, hogy világosságodat, sugárzó szeretetedet
adjuk tovább minden körülmények között, minden ember számára. Ámen.

Isten érintésére van szükségünk, hogy világítani tudjunk.
Timothy Fountain (Kalifornia, USA)

IMÁDKOZZUNK AZOKÉRT, AKIKET ELÁRASZT A SOK MUNKA!