Csendes Percek március 31.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2005. Már. 31., Cs, 03:41:01 CEST

                     2005. március 31. csütörtök

Ézs 57,14-21.

Ezt mondja: Töltsétek, töltsétek, egyengessétek az utat, vegyétek el
népem útjából, amiben megbotolhat! Ezt mondja a magasztos, a felséges,
aki örök hajlékában lakik, szent az ő neve: Magasságban és szentségben
lakom, de a megtörttel és alázatos lelkűvel is. Felüdítem az alázatosak
lelkét, felüdítem a megtörtek szívét. Mert nem örökké perlek, és nem
vég nélkül haragszom, hiszen elalélna előttem a lélek, az emberek,
akiket én alkottam. Megharagudtam a haszonlesés bűne miatt, haragomban
megvertem őt, és elrejtőztem. Ő pedig elpártolt tőlem, és a maga esze
után járt. Láttam útjait, mégis meggyógyítom és vezetem őt.
Vigasztalással fizetek neki és gyászolóinak. Megteremtem ajkán a hála
gyümölcsét: Békesség, békesség közel és távol! Ezt mondja az ÚR:
Meggyógyítom őt! De a bűnösök olyanok, mint a háborgó tenger, amely nem
tud megnyugodni, iszapot és sarat kavarnak hullámai. A bűnösöknek nincs
békességük! - mondja Istenem.

                           BÉKE ISTENNEL

Békesség, békesség közel és távol! - mondja az Úr. (Ézs 57,19)

Úgy gondolom, hogy sokunknak hiányzik az a békesség, amit csak az
Istennel való kapcsolat tud nyújtani. Keressük a boldogságot, az anyagi
jólétet és a békességet; de nem fogjuk megtalálni, ha Istentől távol
vagyunk.
A cabindai gyülekezetemben az első lelkész azért imádkozott, hogy
legyen ereje megszabadulni az anyagi szükségletekkel való túlzott
foglalkozástól. Bár halálakor nem voltak földi javai, az emberek, akik
ismerték, arról tanúskodtak, hogy olyan ember volt, aki már ebben az
életben megtalálta Isten békességét.
Ezzel szemben ismertem egy gazdag embert, aki, úgy tűnt, békességben
él. Több pénze volt, mint amennyire szüksége lett volna, de nem
segített a szegényeken. Egy napon azt hallottuk, hogy felakasztotta
magát.
Isten mindannyiunknak békét kínál, szegényeknek és gazdagoknak is. Ha
számolunk Istennel, tekintet nélkül arra, hogy mi történik velünk,
tekintet nélkül arra, hogy mink van és mink nincs, Isten békessége a
miénk lehet.

Imádság: Urunk Királyunk, adj nekünk békességet. Űzd el a haragot és a
félelmet, hogy teljes mértékben szereteted vehessen körül. Jézus
Krisztus nevében. Ámen.

A hit útja a békesség útja.
Zacarias Mendez Café (Luanda, Angola)

IMÁDKOZZUNK A NAGYON GAZDAG EMBEREKÉRT!