Csendes Percek március 16.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2005. Már. 16., Sze, 03:41:02 CET

                       2005. március 16. szerda

Zsolt 105,1-5.

Adjatok hálát az ÚRnak, hívjátok segítségül nevét, hirdessétek tetteit
a népek közt!
Énekeljetek, zengjetek zsoltárt neki, emlegessétek minden csodáját!
Dicsőítsétek szent nevét, szívből örüljenek, akik keresik az URat!
Folyamodjatok az ÚRhoz, az ő hatalmához, keressétek orcáját szüntelen!
Emlékezzetek csodatetteire, amelyeket véghezvitt, csodáira és
döntéseire,

                            ADJUNK HÁLÁT!

Emlékezzetek csodatetteire, amelyeket véghezvitt, csodáira és
döntéseire. (Zsolt 105,5)

Szerda délutánonként a vakok iskolájában segítek. Múlt héten épp az
iskolába indultam, amikor megláttam egy régi nyakláncot az asztalon.
Valamelyik gyerek biztos örülne ennek a láncnak - gondoltam.
Megérkezésem után William, az egyik kis tanítványom meghallotta, amint
a lánc csörög. "Mi ez a hang?" - kérdezte.
"Csak egy régi nyaklánc." - feleltem. William elkérte, hogy megnézze,
és mielőtt észbe kaptam volna, a nyaklánc már ott lógott a nyakában. Az
övé lett. Mindenfélét kérdezett a gyöngyök alakjáról, színéről.
Mindenkinek eldicsekedett vele, és nekem is megköszönte százszor. Nagy
örömöt szereztem vele.
William hálája arra emlékeztetett, milyennek kellene lennie az Úrral
való kapcsolatomnak. Vajon megköszönöm Istennek minden nap az ő nagy és
kis áldásait? Megállítom-e az embereket és elmesélem-e nekik, hogy
micsoda ajándékokkal halmoz el Isten? Sajnos nem mindig. Gyakran meg
sem látom Isten ajándékait. Szeretném, ha William példája gyakrabban
emlékeztetne az Isten iránti hálára.

Imádság: Drága Istenünk, köszönjük neked életünk nagy és a kis
ajándékait és azokat, akik a mindennapi hálaadás fontosságára
tanítanak. Ámen.

Milyen gyakran köszönöm meg az Úrnak a kis ajándékokat?
Tait Berge (Colorado, USA)

IMÁDKOZZUNK A VAK GYERMEKEKÉRT!

_____________________________

Könyvajánlat:

A közelmúltban jelent meg Varga Gyuláné Anna naplója FÜRÖDNI A JÓBAN c.
kötete, amely egy rákos beteg (aki időközben már eltávozott küzülünk)
vallomása. Ajánljuk szeretettel mindazoknak, akik szeretnék megismerni
egy családanya belső küzdelmeit, örömeit, aki a nehezek közepette is
tudott világítani. A betegsége nem törte meg, harcaiban inkább még
közelebb került Istenhez.
A kötet ára 320,- Ft.

Ébredés Alapítvány
2119 Pécel, Pf. 17