Csendes Percek június 2.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2005. Jún. 2., Cs, 03:41:01 CEST

                      2005. június 2. csütörtök

Fil 1,1-11.

Pál és Timóteus, Krisztus Jézus szolgái, mindazoknak a Krisztus
Jézusban hívő szenteknek, akik Filippiben vannak, püspökeikkel és
diakónusaikkal együtt: kegyelem néktek és békesség Istentől, a mi
Atyánktól és az Úr Jézus Krisztustól. Hálát adok az én Istenemnek,
valahányszor megemlékezem rólatok, és mindenkor minden könyörgésemben
örömmel imádkozom mindnyájatokért, mert közösséget vállaltatok az
evangéliummal az első naptól fogva mind a mai napig. Éppen ezért meg
vagyok győződve arról, hogy aki elkezdte bennetek a jó munkát, elvégzi
a Krisztus Jézus napjára. Így kell gondolkoznom mindnyájatokról, mert
szívemben hordozlak titeket, mivel fogságomban is, az evangélium
védelme és megerősítése közben is mindnyájan együtt részesültök velem a
kegyelemben. Mert tanúm az Isten, mennyire vágyódom mindnyájatok után a
Krisztus Jézus szeretetével; és imádkozom azért, hogy a szeretet egyre
inkább gazdagodjék bennetek ismerettel és igazi megértéssel; hogy
megítélhessétek, mi a helyes, hogy tiszták és kifogástalanok legyetek a
Krisztus napjára, és gazdagon teremjétek az igazság gyümölcseit Jézus
Krisztus által Isten dicsőségére és magasztalására.

                           IMAEMLÉKEZTETŐK

Hálát adok mindenkor az én Istenemnek, amikor megemlékezem rólad
imádságaimban. (Filem 4)

Amint ott álltam mellette, úgy éreztem, mintha egy gombóc lenne a
torkomban. A barátnőm egy fél országnyi távolságra költözködött éppen.
Még ha tartjuk is a kapcsolatot, barátságunk már soha nem lesz a régi.
Nem lesznek már többé közös reggeli séták utáni kávézások. Nem fogjuk
már egymás mellett ülve megosztani legújabb bibliai felfedezéseinket.
Elmaradnak az együttes imádságok gyermekeink és családtagjaink
megtartatásáért, és lelki fejődéséért.
Egy könnycsepp gördült le az arcomon és észrevettem, hogy a barátnőm
szeme is megtelt könnyel. Hirtelen átölelt, és azt mondta: "Elaine,
amikor megveted az ágyadat, imádkozz mindig értem".
Évek teltek el, és barátnőm azóta már többször is költözködött. Egy
ideje pedig már nem is hallok felőle, de valahányszor megvetem ágyamat,
imádkozom érte. Tudom, Isten látja, hol van, és ő meghallja
imádságaimat, és ez a legfontosabb. Mind-annyiunk életében vannak
barátok, vagy családtagok, akiknek szükségük van imádságainkra.
Használjuk fel a mindennapos házimunkánk valamelyikét arra, hogy
emlékeztessen az értük való imádkozásra.

Imádság: Drága Istenünk, te tudod, kiknek van most különösen szükségük
a te érintésedre. Légy közel hozzájuk, hadd érezzék meg, hogy
imádkoznak értük. Ámen.

Kinek van szüksége ma az én imádságomra?
Elaine Ingalls Hogg (Új-Skócia, Kanada)

IMÁDKOZZUNK EGY TÁVOL ÉLŐ BARÁTUNKÉRT!

Élet Szava nyári tábor:

VI. 19.-től VIII. 6.-ig heti turnusokban várjuk 7-12 éves gyerekeket és
12-25 éves fiatalokat.

Élet Szava Alapítvány
2252 Tóalmás, Kókai u. 2
Tel: 06 29 426-003