Csendes Percek július 2.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2005. Júl. 2., Szo, 03:41:01 CEST

                       2005. július 2. szombat

Lk 12,4-7.

4 Nektek, barátaimnak mondom: "Ne féljetek azoktól, akik megölik a
testet, de azután többé nem árthatnak. 5 Megmondom nektek, kitől
féljetek: attól féljetek, akinek azonfelül, hogy megöl, arra is van
hatalma, hogy a gyehennára vessen. Bizony, mondom néktek: Tőle
féljetek." 6 "Ugye öt verebet adnak két fillérért: mégsem feledkezik
meg közülük egyről sem az Isten. 7 Nektek pedig még a hajatok szálai is
mind meg vannak számlálva. Ne féljetek, ti sok verébnél értékesebbek
vagytok!"

                          ISTEN JELENLÉTE

Atyátokká leszek, ti pedig fiaimmá és leányaimmá lesztek, így szól a
mindenható Úr. (2Kor 6,18)

Amikor kisfiú voltam, a környékünkön lakott két marcona fiú, akik
rettegésben tartották a kisgyerekeket. Iskolába menet inkább átmentem
az úttest másik oldalára, csak ne kelljen velük szemtől szembe
találkozni. Ha hazafelé találkoztam velük, hazáig futottam, csakhogy
minél hamarabb biztonságban legyek. Állandóan rettegtem attól, hogy
fizikailag bántalmazhatnak. De amikor apámmal voltam, közvetlenül
mellettük is elmehettem, félelem nélkül. Tudtam, hogy apám meg tud
védeni, és meg is teszi, ha kell.
Hasonlóképpen keresztyén életünk is gyakran kerül ijesztő helyzetbe. Az
élet nehézségeivel és traumáival szemben védtelenek vagyunk. A hit
miatti üldöztetés még a 21. században is előfordul.
De nem kell önmagunk védelmi stratégiáit kidolgoznunk. Ha földi utunkat
Mennyei Atyánkkal kéz a kézben járjuk, tudhatjuk, hogy bármit hoz is az
élet, biztonságban vagyunk, mert ő velünk van.

Imádság: Drága Urunk, taníts az élet minden helyzetében benned bízni,
tudva azt, hogy te szeretsz bennünket, és a legjobbat akarod nekünk.
Ámen.

Mivel Isten kézen vezet, életünket bizalommal és békességben járhatjuk.
Robert E. Thomson (Florida, USA)

IMÁDKOZZUNK A MEGFÉLEMLÍTETT GYERMEKEKÉRT!