Csendes Percek február 25.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2005. Feb. 25., P, 03:41:01 CET

                       2005. február 25. péntek

Zsolt 33,13-22.

Letekint a mennyből az ÚR, és lát minden embert.
Lakóhelyéből rátekint a föld minden lakójára.
Ő formálta mindnyájuk szívét, ismeri minden tettüket.
Nem a nagy sereg segíti győzelemre a királyt, nem a nagy erő menti meg
a hőst.
Csalódik, aki lovaktól vár segítséget, mert nagy erejük nem ment meg.
De az ÚR szeme ügyel az istenfélőkre, akik szeretetében bíznak.
Megmenti őket a haláltól, éhínség idején is megtartja életüket.
Lelkünk az URat várja, ő a mi segítségünk és pajzsunk.
Benne van szívünk öröme, mert szent nevében bízunk.
Maradjon velünk, URam, szereteted, mert mi is benned reménykedünk!

                         HITBEN VALÓ JÁRÁS

Benne van szívünk öröme, mert szent nevében bízunk. (Zsolt 33,21)

A családom egy vidéki farmon él. Soha nem voltam éhes vagy hontalan,
nem kellett személyesen átélnem háborút. Mégis a rengeteg áldás
ellenére sokat aggódok, amiért felnőtt gyerekeim gyakran ugratnak.
Lehet, hogy esetenként igazam van, ha a legrosszabbra is számítok,
mégis a józan eszem azt diktálja, hogy csak az energiámat fecsérelem,
amikor olyan dolgok miatt aggódok, amik fölött nincs befolyásom.
Persze, nem elég tudni, hogy felesleges az aggódás. Hogy tudnám
levetkőzni a félelmeimet?
Habár mindig is imádkoztam, most, az ötvenes éveim közepén tanulgatom,
hogyan mélyíthetném el a kapcsolatomat Istennel, és hogyan cserélhetném
fel az aggodalmamat bizalomra. A korai keléshez, imádkozáshoz, a
bibliatanulmá-nyozáshoz és a napi áhítathoz kapcsolódó fegyelem a
gondolkodásom új dimenzióit nyitotta meg.
Nem vagyok egyedül a félelmeimmel, és tudom, hogy az aggódás nem fog
megvédeni a bajoktól. A Biblia sok olyan emberről beszél, akiknek
problémákkal és félelemmel kellett szembenézniük, mégis bíztak Isten
gondoskodásában. Megvan a lehetőségünk arra, hogy aggodalom helyett
örömmel éljük életünket, hiszen Isten a próbák között is velünk van.

Imádság: Drága Istenünk, bocsásd meg, hogy annyit aggódunk. Erősítsd
hitünket a te kitartó szeretetedben. Ámen.

Az Úrral töltött idő segít levetkőzni félelmeinket és aggodalmunkat.
Madeline Gottemoeller (Missouri, USA)

IMÁDKOZZUNK A SZORONGÓ EMBEREKÉRT!