Csendes Percek február 26.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2005. Feb. 26., Szo, 03:41:02 CET

                      2005. február 26. szombat

Ef 4,17-24.

Mondom tehát, és tanúsítom az Úr nevében, hogy többé nem élhettek úgy,
ahogyan a pogányok élnek hiábavaló gondolkodásuk szerint. Az ő
elméjükre sötétség borult, és elidegenedtek az Istennek tetsző élettől,
mert megmaradtak tévelygésükben, és megkeményedett a szívük. Ezért
erkölcsi érzékükben eltompulva, gátlástalanul mindenféle tisztátalan
tevékenységre vetemedtek nyereségvágyukban. Ti azonban nem így
tanultátok a Krisztust; ha valóban úgy hallottatok róla, és kaptatok
felőle tanítást, ahogyan az megvalósult Jézusban. Vessétek le a régi
élet szerint való óembert, aki csalárd és gonosz kívánságok miatt
megromlott; újuljatok meg lelketekben és elmétekben, öltsétek fel az új
embert, aki Isten tetszése szerint valóságos igazságban és szentségben
teremtetett.

                        MERJÜNK MÁSOK LENNI!

Ti azonban választott nemzetség, királyi papság, szent nemzet vagytok,
Isten tulajdonba vett népe, hogy hirdessétek nagy tetteit annak, aki a
sötétségből az ő csodálatos világosságára hívott el titeket. (1Pt 2,9)

Miután nagyjából egy mérföldet megtettem napi kocogásom során,
észrevettem valamit az út szélén, ami egy kis állatnak tűnt. Gondolván,
hogy egy madár az, megint odanéztem, de nem láttam. Ekkor vettem észre
egy verebet a barna, téli fű és gaz között. Alig volt látható, annyira
összemosódott a színe a környezetével.
Arra gondoltam, milyen gyakran elvegyülünk a világban mint
keresztyének, ily módon megkülönböztethetetlenné válva a nem hívők
számára. Jobban szeretünk észrevétlenek maradni a környezetünkben?
Világunk egy bűnökkel teli hely. Keresztyénként viszont arra hívattunk,
hogy szent nép legyünk.
Fontos, hogy Krisztus által szavaink és tetteink különbözzenek a
világétól.

Imádság: Drága Urunk, szentnek és megkülönböztetettnek hívtál el
minket. Adj bátorságot, hogy mint szent tanúid élhessünk, még ha ez azt
jelenti is, hogy ki kell lépnünk kényelmes környezetünkből. Ámen.

Meglepődne bárki, ha megtudná, hogy keresztyén vagy?
Boyd Joyce (Észak-Karolina, USA)

IMÁDKOZZUNK BÁTORSÁGÉRT, HOGY KRISZTUSÉRT TUDJUNK CSELEKEDNI!