Csendes Percek szeptember 19.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2004. Sze. 19., V, 04:00:01 CEST

               2004. szeptember 19. vasárnap

Vigasztaljátok, vigasztaljátok népemet! - mondja Istenetek.
Szóljatok Jeruzsálem szívéhez, és hirdessétek neki, hogy
letelt rabsága, megbűnhődött bűnéért, hiszen kétszeresen
sújtotta az ÚR keze minden vétkéért. Egy hang kiált:
Építsetek utat a pusztában az ÚRnak! Készítsetek egyenes
utat a kietlenben Istenünknek! Emelkedjék föl minden völgy,
süllyedjen le minden hegy és halom, legyen az egyenetlen
egyenessé és a dombvidék síksággá! Mert megjelenik az ÚR
dicsősége, látni fogja minden ember egyaránt. - Az ÚR maga
mondja ezt. Egy hang szól: Kiálts! Én kérdeztem: Mit
kiáltsak? Minden test csak fű, és minden szépsége, mint a
mezei virágé. Elszárad a fű, elhervad a virág, ha ráfúj az
ÚR szele. - Bizony csak fű a nép! Elszárad a fű, elhervad a
virág, de Istenünk igéje örökre megmarad. Magas hegyre menj
föl, ki örömhírt viszel Sionnak, kiálts erős hangon, ki
örömhírt viszel Jeruzsálemnek! Kiálts, ne félj! Mondd Júda
városainak: Itt van Istenetek! Az én Uram, az ÚR jön
hatalommal, karja uralkodik. Vele jön szerzeménye, előtte
jön, amiért fáradozott. Mint pásztor, úgy legelteti nyáját,
karjára gyűjti a bárányokat, ölébe veszi őket, az
anyajuhokat szelíden terelgeti.
Ézs 40,1-11.

                    KÉSZEN ÁLLSZ-E?

Legyetek készen mindenkor számot adni mindenkinek, aki
számon kéri tőletek a bennetek élő reménységet. (1Pt 3,15)

Amikor Lynn, az egyedülálló anya újszülött gyermekével,
Matthew-val hozzánk költözött, megkért, hogy tanítsam meg
imádkozni. Másnap reggel, amikor családom elment otthonról
és Matthew végre elaludt, csendességemre készülődtem.
Meglepődtem, mert Lynn kopogtatott a szobám ajtaján.
Behívtam, de mondtam neki, hogy épp imádkozom. "Pontosan
ezért vagyok itt!" - mondta. Leült a földre, és rágyújtott
egy cigarettára. "Rajta, imádkozz! Mintha itt se lennék, de
hangosan mondd, hogy én is halljam!"
Próbáltam csukva tartani a szememet, de nem ment. Elkezdtem
céltalanul lapozgatni a Bibliámat. "Olvass fel a
Szentírásból!" - mondta halkan a Szentlélek, és az Ézs 40,1-
11-hez vezetett. Hangosan olvastam: "Vigasztaljátok
népemet... az anyajuhokat szelíden terelgeti." "Várj csak!
Ez honnan van?" - kérdezte Lynn, és eloltotta a cigarettáját.
Gyakran találkoztunk, és együtt imádkoztunk Matthew-ért.
Lynn ma feleség és két gyermek anyja, Matthew pedig már
hatéves. Lynn ma már kész számot adni Krisztusban való
reménységéről, mert megismerte Isten szeretetét. Ő és
Matthew is bárkivel tud hangosan imádkozni!

Imádság: Ó, Istenünk, köszönjük neked azokat, akik rólad
tettek bizonyságot nekünk, és megtanítottak minket
imádkozni. Segíts, hogy mi is tudjunk segíteni másoknak. Ámen.

Mindannyian tudunk változást hozni mások életébe.
                 Jeanne M. Phelan (Florida, USA)

IMÁDKOZZUNK AZ EGYEDÜLÁLLÓ SZÜLŐKÉRT!