Csendes Percek szeptember 16.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2004. Sze. 16., Cs, 04:00:01 CEST

            2004. szeptember 16. csütörtök

De most így szól az ÚR, a te teremtőd, Jákób, a te formálód,
Izráel: Ne félj, mert megváltottalak, neveden szólítottalak,
enyém vagy! Ha vízen kelsz át, én veled vagyok, és ha
folyókon, azok nem sodornak el. Ha tűzben jársz, nem
perzselődsz meg, a láng nem éget meg. Mert én, az ÚR, vagyok
a te Istened, Izráel Szentje, a te szabadítód! Kárpótlásul
adom érted Egyiptomot, Etiópiát és Szebát adom helyetted.
Mivel drágának tartalak, és becsesnek, mivel szeretlek,
azért embereket adok helyetted, életedért nemzeteket. Ne
félj, mert én veled vagyok! Napkeletről visszahozom
gyermekeidet, és napnyugatról összegyűjtelek. Ezt mondom
északnak: Add ide! - és délnek: Ne tartsd fogva! Hozd ide
fiaimat a messzeségből, leányaimat a föld végéről,
mindenkit, akit nevemről neveznek, akit dicsőségemre
teremtettem, formáltam és alkottam.
Ézs 43,1-7.

                       KITARTÁS

Ezért tehát nem csüggedünk. Sőt ha a külső emberünk
megromlik is, a belső emberünk mégis megújul napról napra.
(2Kor 4,16)

Don lelkész vasárnapi prédikációja nagyon megérintett: "Néha
a kitartás azt jelenti, hogy szembenézünk a mindennapokkal."
A következő nap is egy olyan nehéz nap volt számomra, amikor
már az is győzelmet jelentett, hogy szembe tudtam nézni a
kötelességeimmel. Évek óta szenvedek különféle
betegségekben: halláskárosodás, nehézlégzés, depresszió,
magas koleszterin. Egyik sem életveszélyes, ezért az
áldásaimra tekintek. De a betegségek gyakran legyengítenek,
nem tudok aludni, levert leszek. Néha, amikor borongós
reggelre ébredek, már az is gyötrelem, hogy elfogadjam, egy
újabb nap áll előttem.
A hétfő is egy ilyen nap volt. De elmentem dolgozni, és
elvégeztem a munkámat. Valószínűleg nem voltam jó társaság,
de csináltam, amit kellett. A feleségem finoman emlékeztetni
szokott, hogy a nehéz, küzdelmekkel teli napokon Isten
mindig velem van. Ő soha nem hagyott magamra, a legsúlyosabb
megpróbáltatások között sem. Amikor ezekre gondolok, eszembe
jut, hogy Isten lát engem, és napról napra segít, hogy
kitartsak.

Imádság: Drága Mennyei Atyánk, te velünk vagy a legnehezebb
napokban is. Köszönjük, Istenünk, el nem múló szeretetedet. Ámen.

Ha megtesszük a kezdő lépést, megtapasztaljuk Isten segítségét.
                    Louis O. Storm (Texas, USA)

IMÁDKOZZUNK A TÖBBFÉLE BETEGSÉGBEN SZENVEDŐKÉRT!

_____________________________

Programajánlat:

Adrian Plass Miért követem Jézust? http://www.harmat.hu/book/b171.htm
című könyvének megjelenése alkalmából Magyarországra látogat

Kegyes Kétbalkezes könyvbemutató és közönségtalálkozó
"Az egyház minden szempontból jobb volt a régi szép időkben",
 nem kevertük össze azt, amit hiszünk, azzal, ahogy élünk.

---
Szeptember 25, szombat 18.30
Kelenföldi Evangéliumi Gyülekezet
Bp. XI. Etele út 55. I. em.  (volt Olimpia Mozi)
Hitünk és humorunk.
Hun a hun humor?
Magyar kétbalkezes pályázat díjkiosztója.
"Isten egy tragacson munkába megy" - Adrian Plass legújabb
könyvének (Miért követem Jézust?) bemutatója és a régiek megtárgyalása

---
Szeptember 26, vasárnap 16 óra
Debreceni Híd Keresztény Kávézó
Híd Alapítvány központja, 4025 Debrecen Miklós u. 18.

A humor hídja
Hallgatás és beszélgetés Adrian Plass-szal

---
Szeptember 27, hétfő 17.30
BME Központi (K). épület alagsor 26-os terem
Bp. XI. Műegyetem rakpart
A műszakis MEKDSZ bibliakör meghívására

3in1 kegyes est: Egy kegyes kétbalkezes három naplója
Adrian a könyveiről, önmagáról és a hitéről beszél

Mindhárom alkalommal lesz tolmácsolás, és dedikálás.