Csendes Percek majus 27.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2004. Május. 27., Cs, 04:00:01 CEST

               2004. május 27. csütörtök

Más példázatot is mondott nekik Jézus: "Hasonló a mennyek
országa a mustármaghoz, amelyet fog az ember, és elvet a
szántóföldjébe. Ez kisebb ugyan minden magnál, de amikor
felnő, nagyobb minden veteménynél, és fává lesz, úgyhogy
eljönnek az égi madarak, és fészket raknak ágai között." Más
példázatot is mondott nekik: "Hasonló a mennyek országa a
kovászhoz, amelyet fog az asszony, belekever három mérce
lisztbe, míg végül az egész megkel."
Mt 13,31-33.

                    ISTEN A KÁVÉZÓBAN

Amikor látták, hogy milyen bátran beszél Péter és János, és
felfogták, hogy ők írástudatlan és iskolázatlan emberek,
elcsodálkoztak. Fel is ismerték őket, hogy Jézussal voltak.
(ApCsel 4,13)

Egyik alkalommal kedvenc kávézómban tetten értem Istent
munka közben. A nyüzsgő forgatag és a frissen őrölt kávé
illata közepette megpillantottam egy asszonyt, aki a
Bibliáját tanulmányozta. Egy másik asztalnál egy férfi
próbált meg válaszolni egy fiatalember Krisztusról feltett
érdeklődő kérdéseire, míg egy másik a barátját biztatta,
hogy a nehéz időkben csakis Jézusnál találhat igazi
békességet. Majd a zenegépből áradó keresztyén muzsikára
lettem figyelmes. Mindez egy hétköznapon történt egy
egyszerű kávézóban, ahol Isten láthatóan munkálkodott.
A világ üzenetei gyakran nagy hangerővel, szinte harsonával
szólalnak meg. Ezzel ellentétben Isten nagyon gyakran a
csendben mozdul, és teljesen egyszerű, hétköznapi
eszközökkel hozza tudomásunkra országának kézzelfogható
közelségét. Aznap reggel, miután elhagytam a kávézót,
autórádióm továbbra is a gyűrűző erőszakról és önzésről
tudósított. Én mégis megerősítést nyertem, hogy Isten
továbbra is munkálkodik. Ebbe a munkába mi is
bekapcsolódhatunk.

Imádság: Istenünk, szeretetedet gyakran a leghétköznapibb
módon hozod tudomásunkra. Szeretnénk ma is meghallani
hangodat. Ámen.

Figyeld Isten tetteit a mindennapi eseményekben!
                   Jim Jannotti (Ohio, USA)

IMÁDKOZZUNK AZOKÉRT, AKIK MÁSOKNAK SZOLGÁLNAK!