Csendes Percek majus 26.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2004. Május. 26., Sze, 04:00:01 CEST

                 2004. május 26. szerda

Mert csak én tudom, mi a tervem veletek - így szól az ÚR -:
békességet és nem romlást tervezek, és reményteljes jövőt
adok nektek. Ha segítségül hívtok, és állhatatosan
imádkoztok hozzám, akkor meghallgatlak benneteket.
Megtaláltok engem, ha kerestek és teljes szívvel folyamodtok
hozzám. Megtaláltok engem - így szól az ÚR -, jóra fordítom
sorsotokat, összegyűjtlek benneteket minden nép közül és
minden helyről, ahová szétszórtalak - így szól az ÚR -, és
visszahozlak erre a helyre, ahonnan fogságba vitettelek benneteket.
Jer 29,11-14.

                      MINDIG KÖZEL

Mert én az Úr, a te Istened, erősen fogom jobb kezedet, és
ezt mondom neked: Ne félj, én megsegítlek! (Ézs 41,13)

Január elején jeges hóvihar söpört végig Oklahomán sok fát
menthetetlenül tönkretéve. Már beköszöntött a kora nyár és a
ma reggeli sétám közben szemügyre vettem a fákat. Sokan új
leveleket növesztettek, beborítva a csupasz, élettelen
ágakat. De néhány vaskosabb faág így is kopár maradt.
A buja lombok között felbukkanó meztelen ágak látványa arra
késztetett, hogy végiggondoljam, vajon életem viharai milyen
érzelmi károkat okoztak eddig lelki életemben. Majdnem
darabokra téptek. De később én is megtaláltam a megújulás és
növekedés lehetőségeit. Néhány sérülés nyoma még megvan,
hogy emlékeztessen a megtanult leckére. Habár életem új
irányt vett, és nem is úgy alakult, ahogy elképzeltem és
terveztem, szépsége békével tölt el, hiszen azzal a tudattal
párosul, hogy én is átvészeltem a viharokat.
Amint visszatekintek, minden kétség nélkül állíthatom, hogy
Isten mindig velem volt. Hálás vagyok, hogy gondoskodó
szeretettel kísér utamon. Már előre várom azokat a jövőbeli
változásokat, amelyekben jelenlétét és vezetését újra
átélhetem.

Imádság: Békesség Istene, segíts emlékeznünk szerető
jelenlétedre életünk minden viharában. Ámen.

Isten a jövőben is biztosan veled lesz.
                     Mary A. Shank (Oklahoma, USA)

IMÁDKOZZUNK AZOKÉRT, AKIK FÉLNEK A VÁLTOZÁSOKTÓL!