Csendes Percek majus 11.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2004. Május. 11., K, 11:50:19 CEST

                     2004. május 11. kedd

Jézus hozzájuk lépett, és így szólt: "Nekem adatott minden
hatalom mennyen és földön. Menjetek el tehát, tegyetek
tanítvánnyá minden népet, megkeresztelve őket az Atyának, a
Fiúnak és a Szentléleknek nevében, tanítva őket, hogy
megtartsák mindazt, amit én parancsoltam nektek; és íme, én
veletek vagyok minden napon a világ végezetéig."
Mt 28,18-20.

                 MENNYEI ÍGÉRET

Ezt mondta az Úr Józsuénak: Senki sem állhat ellened egész
életedben. Veled leszek, ahogy Mózessel is vele voltam. Nem
maradok el tőled, nem hagylak el. (Józs 1,5)

Micsoda bátorítás lehetett Józsuénak Isten ígéretét hallani!
Mózesen keresztül sokszor megtapasztalta már az Úr hatalmát
és szabadítását. A fiatal Józsué látta, ahogyan a Vörös-
tenger kettényílik az Egyiptomból menekülő zsidó rabszolgák
előtt. Tanúja lehetett, hogyan győzik le Amálékot, amikor
Mózes feltartotta Isten botját. Látta, amikor Mózes vizet
fakasztott a sziklából. És most Isten azt mondja neki:
"Veled leszek, ahogy Mózessel is vele voltam."
Isten nekünk is ugyanezt ígéri, ha neki szolgálunk. Ez a
csodálatos ígéret nem jelenti azt, hogy mindig minden simán
fog menni. Mózesnek és Józsuénak is szembe kellett néznie
nagy nehézségekkel, de Isten nem hagyta el őket, velük
maradt a hányattatások és megpróbáltatások alatt is. Mi,
Isten gyermekei bizakodhatunk, mert csodálatos Istenünk van,
aki soha nem hagy el minket, ha az ő országának ügyét
szolgáljuk. Ahogyan Mózessel és Józsuéval volt, úgy lesz
velünk is. Bízhatunk ebben, mert ez mennyei ígéret.

Imádság: Köszönjük, Szent Istenünk, az ígéretet, hogy te
mindig velünk leszel. Erősíts meg minket a szolgálatban,
melyre elhívtál. Jézus nevében. Ámen.

Isten megígérte, hogy nem marad el tőlünk, és nem hagy el minket.
               Sharon Keeling (Missouri, USA)

IMÁDKOZZUNK AZÉRT, HOGY BÍZNI TUDJUNK ISTEN ÍGÉRETEIBEN!