Csendes Percek majus 12.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2004. Május. 12., Sze, 04:00:09 CEST

              2004. május 12. szerda

Lássátok meg, milyen nagy szeretetet tanúsított irántunk az
Atya: Isten gyermekeinek neveznek minket, és azok is
vagyunk. Azért nem ismer minket a világ, mert nem ismerte
meg őt. Szeretteim, most Isten gyermekei vagyunk, de még nem
lett nyilvánvaló, hogy mivé leszünk. Tudjuk, hogy amikor ez
nyilvánvalóvá lesz, hasonlóvá leszünk hozzá, és olyannak
fogjuk őt látni, amilyen valójában. Ezért akiben megvan ez a
reménység, megtisztítja magát, mint ahogyan ő is tiszta.
1Jn 3,1-3.

                     ADD TOVÁBB ISTEN SZERETETÉT!

Lássátok meg, milyen nagy szeretetet tanúsított irántunk az
Atya: Isten gyermekeinek neveznek minket, és azok is vagyunk.
Azért nem ismer minket a világ, mert nem ismerte meg őt.
(1Jn 3,1)

Három évvel ezelőtt megtértem. Sajnálom, hogy nem tudtam
hamarabb megmutatni Kelli lányomnak Isten szeretetét. Mint
katonai sorozó tiszt, nem tudok annyi időt tölteni a
családommal, amennyit szeretnék, ezért igyekszem minden időt
kihasználni. Reggelenként én viszem Kellit az iskolába.
Elolvassuk a Csendes Percek napi imatémáját, és felváltva
hangosan imába foglaljuk, ami a szívünkben van.
Az imádság fontosságára egy szokásos tevékenység is felhívta
a figyelmemet. Minden hétfőn, iskola előtt, az üres üvegeket
és konzervdobozokat a gyűjtőládába visszük. Igyekszünk ilyen
módon is óvni a környezetet. Néha elgondolkodom, vajon hová
kerülnek az üvegek és flakonok, de biztos vagyok abban, hogy
ezeket újra fel tudják használni.
Amikor Kellivel imádkozunk, egy másfajta újrahasznosításban
is részt veszünk: Isten szeretetét juttatjuk el másokhoz.
Hívőkért és hitetlenekért mondott imáinkkal mások javát
munkáljuk. Bár nem vagyunk rá méltók, Isten mégis nagy
szeretetet tanúsít irántunk, és nekünk élnünk kell az ő
szeretetével, és tovább kell azt adni másoknak.

Imádság: Istenünk, taníts, hogy szeretetedből másoknak is
adni tudjunk. Ámen.

Hogyan tudom Isten szeretetét továbbadni?
                Douglas A. Jacobs (Maryland, USA)

IMÁDKOZZUNK A KÖRNYEZETVÉDELMI DOLGOZÓKÉRT!