Csendes Percek marcius 18.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2004. Már. 18., Cs, 04:00:01 CET

                 2004. március 18. csütörtök

Járuljatok őhozzá, mint élő kőhöz, amelyet az emberek ugyan
megvetettek, amely azonban Isten előtt "kiválasztott és
drága"; ti magatok is mint élő kövek épüljetek fel lelki
házzá, szent papsággá, hogy lelki áldozatokat ajánljatok
fel, amelyek kedvesek Istennek Jézus Krisztus által. Ezért
áll ez az Írásban: "Íme, leteszek Sionban egy kiválasztott
drága sarokkövet, és aki hisz benne, nem szégyenül meg".
Néktek, a hívőknek drága kincs; a hitetleneknek pedig az a
kő, amelyet megvetettek az építők, sarokkővé lett,
megütközés kövévé és botránkozás sziklájává; azok
beleütköznek, mert nem engedelmeskednek az igének. Ők erre
is rendeltettek. Ti azonban választott nemzetség, királyi
papság, szent nemzet vagytok, Isten tulajdonba vett népe,
hogy hirdessétek nagy tetteit annak, aki a sötétségből az ő
csodálatos világosságára hívott el titeket; akik egykor nem
az ő népe voltatok, most pedig Isten népe vagytok, akik
számára nem volt irgalom, most pedig irgalomra találtatok.
1Pt 2,4-10.

                   NEM VÁRT BIZONYSÁGTÉTEL

Ti azonban választott nemzetség, királyi papság, szent
nemzet vagytok, Isten tulajdonba vett népe, hogy hirdessétek
nagy tetteit annak, aki a sötétségből az ő csodálatos
világosságára hívott el titeket. (1Pt 2,9)

Izgatottan érkeztem a hajléktalan-szállóra mint önkéntes
teológus, és mindössze az a tudat nyugtatott, hogy nem ez
lesz az első találkozásom hajléktalan emberekkel. Korábban
megnyitottam előttük az otthonomat: örömmel vettem, ha
betértek melegedni, szívesen adtam nekik ételt, és
barátkoztam velük. Ezért úgy éreztem, jogom van
megváltoztatni őket. Dühös lettem, amikor visszautasítottak.
Amint a hajléktalan-szálló felé haladtam, arra gondoltam,
most biztosan fogok találni valakit, akin igazán segíthetek.
A megfelelő időben leszek a megfelelő helyen. Odamentem a
recepcióhoz, ahol észrevettem egy bennlakót. Megosztom vele

az
Örömhírt! Amint beszélni kezdtem, boldog mosoly ült az
arcára, és szívből jövő vallomást tett arról, hogy hogyan
járja Krisztussal az útját.
Várjunk csak, hiszen ő tett nekem bizonyságot! Én pontosan
fordítva gondoltam! Én akartam segíteni! És lám, ehelyett én
voltam az, akin segített valaki. Isten megmutatta
pökhendiségemet. Ez a hajléktalan ember ugyanúgy "Isten
népéhez" tartozik, mint én.

Imádság: Drága Istenünk, bocsásd meg nekünk, ha egymást
megbélyegezzük és megítéljük. Ámen.

Az ítélkezés bezárja a szívet.
              Rebekah Simon-Peter (Wyoming, USA)

IMÁDKOZZUNK A HAJLÉKTALANOKÉRT!
_____________________________

Könyvajánlat:

EGY HIÁNYPÓTLÓ, SZÉP KÖNYV!
Pulay Gyula: A szeretett vezető
http://www.harmat.hu/book/b167.htm
Milyen lépcsőkön keresztül juthat el egy vezető arra az állapotra,
hogy a beosztottak többsége szereti őt, örül annak, hogy az illető a
főnöke, és nem szívesen cserélné le egy másikra? -  könyvünknek ezt a
kérdését - talán kimondatlanul is - sok vezetői feladattal megbízott
ember teszi fel.
A szerző világos alapelvei és találó példái segítenek a helyes
vezetői eszközök és magatartásformák megértésében és a helytelenek
elkerülésében.
A magas rangú állami vezető és sokgyermekes édesapa könyvét
ajánlja "mindazoknak, akik a vezetést hivatásként és szolgálatként
kívánják megélni": Tomka János, operatív igazgató, KPMG Hungária.
Lente István igényes illusztrációival.
Bolti ár: 1200 Ft, 108 oldal, 112*179 mm, ragasztott kötés

Hasonló kivitelben jelen meg korábban két kötetünk:
John Lennox: Informetika http://www.harmat.hu/book/b115.htm
Ulrich Parzany - Cseri Kálmán - John Lennox: Ezredfordulós dilemmák
http://www.harmat.hu/book/b136.htm

Harmat Kiadó
1114, Budapest, Bukarest u. 3.
Tel/Fax: (36-1) 466-9896
harmat at harmat.hu
http://www.harmat.hu

Szeretnéd, hogy barátod, ismerősöd is kapja a Csendes Perceket?
Nem akarod tovább kapni a napi áhítatokat?
Kérlek jelezd az ahitat at csendespercek.hu címen.

További információ: http://csendespercek.hu