Csendes Percek marcius 19.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2004. Már. 19., P, 04:00:01 CET

              2004. március 19. péntek

A karmesternek: Húros hangszerre. Dávidé.
Hallgasd meg panaszomat, Istenem, figyelj imádságomra!
A föld végéről kiáltok hozzád, mert elepedt a szívem.
Vezess el engem a kősziklára, mert az igen magas nekem!
Hiszen te vagy menedékem, erős bástyám az ellenség ellen.
Hadd lakjam mindenkor sátradban, hadd meneküljek szárnyad oltalmába! (Szela.)
Mert hallottad, Istenem, amit megfogadtam,
a nevedet félőkkel együtt adtál nekem örökséget.
Adj napokat a király napjaihoz, évei nemzedékekre terjednek!
Ülhessen trónján mindenkor Isten előtt, szeretet és hűség oltalmazza őt!
Akkor állandóan éneklek nevedről, naponként teljesítem, amit megfogadtam.
Zsolt 61.

                      ISTEN MEGHALLGAT

Távozzatok tőlem mind, ti gonosztevők, mert meghallotta az
Úr hangos sírásomat! (Zsolt 6,9)

Éveken át elégedett voltam a karrieremmel: munkám örömmel
töltött el, és sikeresnek éreztem magam. Úgy gondoltam, hogy
tevékenységünket nem befolyásolja a politikai légkör, de
tévedtem. A dolgok kezdtek rosszra fordulni. A munkatársaim
bátorítása segített, hogy a munkát folytassam, de a felszín
alatt hatalmas szomorúság lappangott bennem.
Egyszer az egyik kollégám odajött hozzám, és azt mondta:
"Szomorúságodat nem tudod elrejteni! Emlékszel még arra a
bibliaversre, amit te tanítottál nekem: "Kérjetek és adatik
nektek, keressetek, és találtok, zörgessetek, és
megnyittatik nektek."? Most itt az ideje, hogy imádkozz, és
kérd Istent, segítsen neked visszanyerni a régi
elégedettséget. Én is fogok érted imádkozni."
Ezután a biztatás után teljes szívemből imádkozni kezdem,
kérve Istent, segítsen megoldani ezt a helyzetet.
Ma már máshol dolgozom. Ez az élmény azonban ráébresztett,
hogy minden nap rendszeresen kell imádkoznom. Tudom, hogy
Isten minden alkalommal meghallgat.

Imádság: Köszönjük, Urunk, hogy odafigyelsz gondjainkra.
Növeld azok hitét, akik most tanulnak imádkozni. Ámen.

Imádságban tárjuk szívünk kívánságát Isten elé!
                   Evelisse Colón Carrero (Puerto Rico, USA)

IMÁDKOZZUNK A POLITIKAI BEFOLYÁS ALATT DOLGOZÓKÉRT!

Szeretnéd, hogy barátod, ismerősöd is kapja a Csendes Perceket?
Nem akarod tovább kapni a napi áhítatokat?
Kérlek jelezd az ahitat at csendespercek.hu címen.

További információ: http://csendespercek.hu