Csendes Percek junius 1.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2004. Jún. 1., K, 04:00:01 CEST

                   2004. június 1. kedd

A karmesternek: Dávidé, az ÚR szolgájáé, aki akkor mondta el
ennek az éneknek a szavait az ÚRnak, amikor valamennyi
ellensége hatalmából és Saul kezéből kimentette őt az ÚR.
Ezt mondta: Szeretlek, URam, erősségem!
Az ÚR az én kőszálam, váram és megmentőm, Istenem,
kősziklám, nála keresek oltalmat, pajzsom, hatalmas
szabadítóm, fellegváram!
Az ÚRhoz kiáltok, aki dicséretre méltó, és megszabadulok
ellenségeimtől.
Körülvettek a halál kötelei, pusztító áradat rettent engem.
A sír kötelei fonódtak rám, a halál csapdái meredtek rám.
Nyomorúságomban az ÚRhoz kiáltottam, segítségért kiáltottam
Istenemhez. Meghallotta hangomat templomában, kiáltásom a
fülébe jutott.
Zsolt 18,1-7.

                 FÉLELEM NÉLKÜL

Nyomorúságomban az Úrhoz kiáltottam, segítségért kiáltottam
Istenemhez. (Zsolt 18,7)

2001. szeptember 11-én a halál már nem egy távoli eshetőség
volt csupán, hanem megfogható valósággá vált számomra. Az
aznapi terrortámadás mindannyiunkat megdöbbentett. Az is
tragikus lett volna, ha csak egy gépet térítenek el, egy
repülő csapódik be, vagy egy épület omlik össze. De az
események halmozódása szeptember 11-ét még érthetetlenebbé
tette. Nemcsak az áldozatokat sirattuk, hanem saját
jólétünket is féltettük.
Bizonyára mindannyian éreztünk már félelmet. Talán
megérintett a halál lehelete, vagy halálfélelem vett erőt
rajtunk. De ha Istenben hiszünk, csodálatos bizonyosságunk
lehet, hogy ő örök karjaiba zár bennünket. A félelemnek is
lehet értelme az életünkben, a veszélyre figyelmeztethet.
Arra is emlékeztethet, hogy Isten velünk van, és a félelem
helyett nyugalmat kínál. Jézus segítségével a halállal is
félelem nélkül nézhetünk szembe.

Imádság: Istenünk, félelmeink között segíts megnyugodnunk
ígéreteid bizonyosságában. Ámen.

Minden egyes krízishelyzet jó lehetőség arra, hogy
megemlékezzünk Isten örökké tartó szeretetéről és állandó jelenlétéről.
                  Jimmy Wells (Georgia, USA)

IMÁDKOZZUNK A TERRORIZMUS ÁLDOZATAIÉRT ÉS CSALÁDJAIKÉRT!