Csendes Percek aprilis 26.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2004. Ápr. 26., H, 04:00:01 CEST

                 2004. április 26. hétfő

Az Istentől nekem adott kegyelem szerint, mint bölcs
építőmester, alapot vetettem, de más épít rá. Vigyázzon
azonban mindenki, hogyan épít rá. Mert más alapot senki sem
vethet a meglevőn kívül, amely a Jézus Krisztus. Azt pedig,
hogy ki mit épít erre az alapra: aranyat, ezüstöt,
drágakövet, fát, szénát, szalmát; az a nap fogja világossá
tenni, mivel tűzben jelenik meg, és akkor mindenkinek a
munkája nyilvánvalóvá lesz; és hogy kinek mit ér a munkája,
azt a tűz fogja kipróbálni. Ha valakinek a munkája, amelyet
ráépített, megmarad, jutalmat fog kapni; de ha valakinek a
munkája megég, kárt vall. Ő maga megmenekül ugyan, de úgy,
mint aki tűzön ment át.
1Kor 3,10-15.

                           A HÍD

Mert egy az Isten, egy a közbenjáró is Isten és emberek
között, az ember Krisztus Jézus, aki váltságul adta önmagát
mindenkiért... (1Tim 2,5-6)

Nemrégiben összeomlott egy többtonnás vashíd. A híd
biztosította az autó- és gyalogosforgalomnak az utat egy
lakónegyedbe és egy völgyzáró gát és tó körül kialakult
kedvelt kirándulóhelyre. Turisták százai keresik fel
szünidőben és a hosszú hétvégéken ezt a helyet. A felelős
logisztikai és kommunikációs szakembereknek elkerülő utat és
útvonalakat kellett kijelölniük, amin hazatérhettek a
lakosok otthonaikba, a nyaralók pedig táborhelyeikre.
Szerencsére, egy új, erősebb híd építését tervezik, így majd
újra könnyen megközelíthető lesz a terület, nem marad elszigetelt.
Tudom, hogy ha a hidak, főutak és a házak nem szilárd
alapokon épülnek, idővel összeomlanak. Ha életünket nem
Krisztusra alapozva építjük, úgy omolhat össze, ahogyan ez a híd.
Jézus ezt mondta: "Én vagyok az út, az igazság és az élet;
senki sem mehet az Atyához, csakis énáltalam." (Jn 14,6)
Nincs más alap, és nincsenek kerülő utak. Jézus Krisztus a
biztos kapocs az örökkévalósághoz.

Imádság: Örökkévaló Istenünk, segíts nekünk, hogy életünket
a Megváltó Krisztus szavára építsük, hogy veled lehessünk az
örökkévalóságban. Ámen.

Krisztus biztos utat ad nekünk Isten megismeréséhez.
             C. Adolfo Angles Swarts (Cordoba, Argentína)

IMÁDKOZZUNK A KATASZTRÓFÁK ÁLDOZATAIÉRT!