Csendes Percek aprilis 25.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2004. Ápr. 25., V, 04:00:01 CEST

              2004. április 25. vasárnap

Ekkor megérkeztek anyja és testvérei; kint megállva
beküldtek hozzá, és hívatták őt. Körülötte pedig sokaság
ült, és szóltak neki: "Íme, anyád, a fivéreid és nővéreid
odakint keresnek téged!" De ő így válaszolt nekik: "Ki az én
anyám, és kik az én testvéreim?" És végignézve a körülötte
körben ülőkön, így szólt: "Íme, az én anyám és az én
testvéreim. Aki az Isten akaratát cselekszi, az az én
fivérem, nővérem és az én anyám."
Mk 3,31-35.

                         CSALÁD

Nem hagylak titeket árván, eljövök hozzátok. (Jn 14,18)

Nem választhatjuk meg a családunkat. Sok gyermek olyan
otthonban nő fel, amelyben a szeretet és segítségnyújtás
hiánycikknek számít. Sokan elveszítik szeretett
családtagjukat haláleset, vagy a szétszakadt kapcsolatok
miatt. Számosan érzik árvának magukat.
Isten gyermekeiként azonban új családot választhatunk. Új
testvéreket, szülőket és nagyszülőket fedezhetünk fel, akik
megosztják velünk Isten szeretetét. Ez a család a múltban
gyökerezik, és a hit hagyományát nyújtja. A jövőbe mutat, és
a reménység álmaival gazdagít. A jelenben él, és körülvesz
minket szeretettel és segítséggel.
Jézus ismeri a nehézségeket, amelyekkel szembe kell néznünk.
Több mint 2000 éve, amikor még meg sem születtünk, a
szeretet és a békesség igéjét hagyta ránk: "Aki az Isten
akaratát cselekszi, az az én fivérem, nővérem és az én
anyám." (Mk 3,35) Mi is körülölelhetünk másokat
szeretetünkkel, odavonhatjuk őket ebbe a kiterjedt családba.
Isten senkit sem vet el. Mellette nem leszünk árvák, hiszen
ő gondot visel ránk.

Imádság: Szerető Istenünk, Édesatyánk, nyisd meg szívünket
mások felé. Hadd lássunk testvért ott, ahol korábban csak
idegent láttunk. Köszönjük, hogy tudhatjuk, semmi sem
választhat el minket a te szeretetedtől. Jézus nevében
kérünk. Ámen.

Isten családja az én családom is.
                  Cheryl Popple (Utah, USA)

IMÁDKOZZUNK A CSALÁD NÉLKÜL ÉLŐKÉRT!