[Pályázatok] Számítógéppel rajzoltam

palyazatok at lists.ghost.hu palyazatok at lists.ghost.hu
2005. Jan. 14., P, 08:28:24 CET

Témakör: Általános iskola

Cím: Számítógéppel rajzoltam
Kiíró: Mecénások a Kultúráért Egyesület, Keller Lajos Városi Könyvtár és
Helytörténeti Gyűjtemény (Mindszent)
Határidő: 2005. 03. 01.
Pályázhat: általános iskolások
-------------------------
A Mecénások a Kultúráért Egyesület és a Keller Lajos Városi Könyvtár és
Helytörténeti Gyűjtemény rajzpályázatot hirdet "Számítógéppel rajzoltam"
címmel.
A beadott pályamunka mérete max. A/3. Lehet színes, fekete-fehér.
Az alkotások témája szabadon választott.
Kategóriák:
I. kategória: 10 éves kor alatt
II. kategória: 11-14 éves korig
A pályázatokat kinyomtatva és floppyn mellékelve kérjük beküldeni.
A pályázatot jeligés borítékban kérjük, mellékelve: Név, születés éve,
lakcím, iskola vagy intézmény neve, felkészítő neve, bélyeggel ellátott
válaszboríték.
A pályázat beérkezési határideje: 2005. március 1.
Eredményhirdetés:
2005. március 11-én, a mindszenti Teleház ünnepségén, melyről értesítést
küldünk.
A legszebb alkotásokból kiállítást rendezünk, s azokat az interneten is
bemutatjuk.
Címünk:
Mecénások a Kultúráért Egyesület, 6630 Mindszent, Köztársaság tér 5.