[Mbe_nobiz] lista

Agnes Macher magi at ihs.hu
2005. Ápr. 20., Sze, 09:22:53 CEST

Kedves Zsuzsa és mindenki!

Valóban érdekes, hogy időnként becsúszik egy-egy hiba a lista továbbításánál.
Talán segítség lehet, ha mindenki beállítja a gépén az "eszközök" legördülő menüből az "olvasási visszaigazolás kérése" parancsot. Persze, hogy valóban működjön ahhoz a levél megérkezésekor fontos az előugró ablak kérdésére - igenre kattintani (visszaigazolás küldése). Ebben az esetben tudjuk, főleg aki a levelet írta, hogy az üzenete elindult a világhálón.
Zsuzsa, azt a bizonyos előző levelet valóban nem kaptam meg én sem. Illetve 14-én érkezett az utolsó levél tőled, amiben írtad, hogy vállalod a vidám este levezetését.
Tehát próbálkozzunk.
Üdv.:
Ági M
--------- következő rész ---------