[Mbe_nobiz] (nincs tárgy)

Agnes Macher magi at ihs.hu
2005. Ápr. 18., H, 15:38:02 CEST

Kedves Mindenki!
A listára ugyan nem engedem be, de azért elküldöm, hátha valakit érdekel ez.
üdv:
M.Ági

Kedves Listatagok!
Nem biztos, hogy levelem teljesen témába vág, sőt még az is előfordulhat, hogy egyáltalán nem vág témába, mégis szeretném, hogy tudjatok arról, amit írni fogok, mert bárkit, bárhol, bármilyen területen érdekelhet. Ezért megkérem a lista tulajdonosát, ha ő is úgy gondolja, tegye lehetővé a tagoknak, hogy elolvashassák.
Először is szeretném elmondani, hogy én nem üzletember vagyok, hanem művész, jobban mondva előadóművész...még pontosabb gitáros és énekes. És van egy olyan gondolatom, hogy talán sokan élnek ebben az országban, akik valamikor szerettek volna, vagy akár ma is szívesen megtanulnának gitározni, zongorázni, ha lehetőségük lenne rá. Legalábbis, akikkel eddig én találkoztam, szinte kivétel nélkül azt mondták: “De jó neked, hogy tudsz rajta játszani.”
Pár évvel ezelőtt egy külföldi fesztiválon énekeltem, és találkoztam valakivel, aki eddigi életemben a legnagyobb hatást gyakorolta rám. Ő egy skót származású (rokon lélek!:-) , jelenleg amerikában élő zongoraművész, zeneszerző és producer, akinek az a mániája, hogy minden embernek lehetőséget kell adni arra, hogy zenélhessen, mert a zene nem csak a kevés kiválasztott tehetségesé, hanem bárki meg tud tanulni hangszeren játszani, sőt akár még dalokat írni is. (Történelmi tény, hogy az ókori görögöknél 11 éves korára minden gyerek legalább 2-3 hangszeren játszott!)
A lényeg, amit mondani szeretnék, az a következő: ez az ember – a neve Duncan Lorien – 25 éves kemény munkával kidolgozott egy olyan zeneoktatási módszert, amivel – kapaszkodj meg – NÉGY nap alatt megtanít bárkit többek között akkordokat játszani a zongorán és a gitáron, valamint kottát olvasni, meg még jópár dolgot, amiről az ember álmában nem gondolná, hogy ennyi idő alatt lehetséges. Van egy tanfolyama, amit szerte a világon személyesen tart, és egy évben egyszer-kétszer Budapestre is eljön, amikor európai turnéja van. Talán láttátok annak idején, még a Fókusz is csinált vele egy műsort, mert a tanítványai el voltak ájulva attól, hogy mennyi mindent tanít ezen a tanfolyamon, ráadásul totál kezdőknek is.
Mivel egy-egy tanfolyamra nem túl sokan férnek be, és mivel ilyen kevés alkalom van belőle egy évben, nem tudjuk ezt plakátokon, meg fizetett hirdetésekben sokat reklámozni. De szeretném, ha azért minél többen tudnának róla, mert ha valakit érdekel, vagy van ismerőse, családtagja, aki szívesen leülne egy gitárral a kezében, vagy egy zongora mellé játszani, ezután a tanfolyam után garantáltan megteheti. Kérlek benneteket, adjátok tovább a hírt. Ha a listátokról többen eljöttök (3 fő felett), akkor kedvezménnyel jöhettek.
A budapesti tanfolyam időpontja: 2005. május 5-8.
Ára: 49.500 Ft (1600 Ft / óra)
Tartunk ingyenesen bemutató oktatást, ezért, ha kíváncsi vagy a módszerre, írj emailt, vagy telefonálj, és gyere el egy bemutatóra. Ez semmire nem kötelez, viszont kapsz elég információt, hogy meggyőződhess arról, ez egy komoly, hiteles képzés, nem pedig egy ....(ki mit gondol, helyettesítse be) J
Én szerettem volna eljuttatni hozzád, hogy létezik ilyen lehetőség, hogy élhess vele, ha szeretnél. Én magam 12 évig tanultam zenét a hagyományos rendszerben, van összehasonlítási alapom. Amit Duncan tanít és ahogy tanítja, az számomra egy szóval jellemezhető: elképesztő.
Ha pedig bármi egyéni, személyes kérdésed van ezzel kapcsolatban, keress meg, hátha tudok válaszolni!
Üdvözlettel,
Gulyás Ági
Hivatásos előadóművész
Lorien-tanfolyam magyar képviselő