Csendes Percek május 21.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2013. Május. 21., K, 05:37:02 CEST

                         2013. május 21. kedd

Zsolt 51,1-9.

 A karmesternek: Dávid zsoltára,
 abból az időből, mikor nála járt Nátán próféta, mert bement Dávid
Betsabéhoz.
 Könyörülj rajtam kegyelmeddel, Istenem, töröld el hűtlenségemet nagy
irgalmaddal!
 Teljesen mosd le rólam bűnömet, és vétkemtől tisztíts meg engem!
 Mert tudom, hogy hűtlen voltam, és vétkem mindig előttem van.
 Egyedül ellened vétkeztem, azt tettem, amit rossznak látsz. Ezért
igazad van, ha szólsz, és jogos az ítéleted.
 Lásd, én bűnben születtem, anyám vétekben fogant engem.
 Te pedig a szívben levő igazságot kedveled, és a bölcsesség titkaira
tanítasz engem.
 Tisztíts meg izsóppal, és tiszta leszek, moss meg engem, és fehérebb
leszek, mint a hó.

                      NYITOTTSÁG A GYÓGYULÁSRA

Ha megvalljuk bűneinket, hű és igaz ő: megbocsátja bűneinket, és
megtisztít minket minden gonoszságtól. (1Jn 1,9)

A barátaim azt mondták, hogy a betegségem egy allergiás reakció, de nem
nagyon hittem nekik, mivel soha nem voltam allergiás. Végül, mikor már
magas volt a lázam és alig tudtam mozdulni, arra kértem a feleségem,
hogy vigyen el a kórházba. Emlékszem, ezt mondtam: Szerintem valami
allergia lehet.
A kórházi dolgozók kivizsgálták a problémámat, és intézkedéseik
enyhítettek fizikai kimerültségemen. Később elgondolkodtam rajta, hogy
mielőtt bevallottam a problémámat, nem nagyon tudtak rajtam segíteni.
Nyitottnak kellett lennem a gyógymódokra.
Valami hasonló igaz ránk, mint bűnösökre. Amíg nem valljuk be, hogy
valamit vétkeztünk, soha nem tudjuk megnyitni szívünket Isten
megbocsátásának, ami a bűneinkre való gyógymód. Egyszer hallottam, hogy
egy lelkész ezt mondta: "A legnehezebb lépés a megváltásban az, mikor a
bűnös beismeri, hogy szüksége van rá". Csak miután beismerjük, hogy
bűnösök vagyunk, akkor tudjuk Isten gyógyító kegyelmét befogadni.

Imádság: Istenünk, vétkeztünk, és félünk attól, hogy te elutasítasz
emiatt minket. Kérünk, segíts, hogy elfogadjuk kegyelmed, és minél
közelebb kerüljünk hozzád. Ámen.

Abban a pillanatban, mikor elfordulunk bűneinktől, megtaláljuk Isten
kegyelmét.
Gale Richards (Iowa, USA)

IMÁDKOZZUNK AZOKÉRT, AKIK ÚGY ÉRZIK, KIMARADNAK ISTEN KEGYELMÉBŐL!