Csendes Percek május 20.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2013. Május. 20., H, 05:37:02 CEST

                        2013. május 20. hétfő

Jn 1,14-17.

 Az Ige testté lett, közöttünk lakott, és láttuk az ő dicsőségét, mint
az Atya egyszülöttjének dicsőségét, telve kegyelemmel és igazsággal.
János bizonyságot tett róla, és azt hirdette: "Ő volt az, akiről
megmondtam: Aki utánam jön, megelőz engem, mert előbb volt, mint én." Mi
pedig valamennyien az ő teljességéből kaptunk kegyelmet kegyelemre. Mert
a törvény Mózes által adatott, a kegyelem és az igazság Jézus Krisztus
által jelent meg.

                      "ELŐADÁS" NEM SZÜKSÉGES

Mi pedig valamennyien az ő teljességéből kaptunk kegyelmet kegyelemre.
(Jn 1,16)

Az unokáim klasszikus balett versenyen vettek részt. Azonban az előadás
előtt arról tájékoztattak bennünket, hogy az ötéves lányok társulatának
tagjai külön-külön fognak fellépni. Négy kislány lépett a színpadra,
egyik a másik után. Aztán az 5-ös számú következett. A tánc zenéje az
"Én és a Teddy macim" volt. De a kislány nem jelent meg. Helyette a
sírását hallottuk.
Később a program során az összes táncos felsorakozott a színpadon. Nagy
örömünkre minden kislány kapott szalagon medált, beleértve az 5-s számút
is, aki sápadtan, kisírt szemekkel szorította Teddy maciját. Mostanra
nem láttunk könnyeket, hanem egy bágyadt mosolyt helyette.
Ez olyan, mint a kegyelem - gondoltam. Nem kell előadnunk, nem
szükséges kiérdemelnünk Isten jóváhagyását. A kegyelem Isten meg nem
érdemelt szeretete. Valódi ajándék, Isten szeretetének ingyenes
kifejeződése számunkra.

Imádság: Drága Urunk, hálát adunk neked kegyelmed gazdagságáért. Add,
hogy ezt a gazdagságot jóindulattal fogadhassuk, és hálából irgalmas
elfogadást tanúsítsunk mások felé. Ámen.

A kegyelmes elfogadás áldás mind az ajándékozónak, mind az elfogadónak.
Dorothy O'Neill (Dél-Ausztrália, Ausztrália)

IMÁDKOZZUNK A KÜLÖNBÖZŐ VERSENYEKEN SZEREPLŐ GYERMEKEKÉRT!