Csendes Percek május 11.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2013. Május. 11., Szo, 05:37:01 CEST

                       2013. május 11. szombat

Lk 15,3-7.

3 Jézus ezt a példázatot mondta a farizeusoknak és az írástudóknak: 4
"Ha valakinek közületek száz juha van, és elveszít közülük egyet, vajon
nem hagyja-e ott a kilencvenkilencet a pusztában, és nem megy-e addig az
elveszett után, amíg meg nem találja? 5 És ha megtalálta, felveszi a
vállára örömében, 6 hazamegy, összehívja barátait és szomszédait, majd
így szól hozzájuk: Örüljetek velem, mert megtaláltam az elveszett
juhomat. 7 Mondom nektek, hogy ugyanígy nagyobb öröm lesz a mennyben
egyetlen megtérő bűnösön, mint kilencvenkilenc igaz miatt, akinek nincs
szüksége megtérésre."

                      MINDNYÁJAN BIZTONSÁGBAN

Az én juhaim hallgatnak a hangomra, és én ismerem őket, ők pedig
követnek engem. (Jn 10,27)

Egy farmon nőttem fel, sokféle állatot láthattam magam körül. A
legintenzívebb törődést a bárányok igényelték. A juhok sokkal több
munkát adtak, mint a marhák. A nyájat minden nap ellenőrizni kellett.
Egyes juhok elkóboroltak, elvesztek, a bárányok elszakadtak anyjuktól.
Akárhányszor ez megtörtént, a bárány hangosan és keservesen bégetett, s
addig nem is hagyta abba, míg valamelyikünk ki nem ment a mezőre, s
vissza nem vitte a nyájba. Emlékszem szüleimre, ahogyan etették a
juhokat, majd megszámolták őket evés közben, hogy meggyőződjenek róla,
valamennyien biztonságban vannak.
Valahányszor Jézusról, mint pásztorról hallok, mosolygok. Mi emberek,
olyanok vagyunk, mint azok a nehézkes, kóborló juhok - annyi
gondoskodásra és kényeztetésre van szükségünk, olyan könnyen el tudunk
tévedni. Szükségünk van egy jó pásztorra, aki megtalál és hazavisz
bennünket. Milyen türelmesnek és kedvesnek kell lenniük a pásztoroknak!
De nem ilyen Krisztus is mivelünk? Ha elkóborolunk és eltévedünk, Jézus
szeretetével megkeres, és hazavisz minket.

Imádság: Urunk, köszönjük, hogy mindig megkeresel, megtalálsz és
hazaviszel bennünket a te nyájadba. Ámen.

Mindig légy közel a pásztorhoz!
Abigail Gary (New Jersey, USA)

IMÁDKOZZUNK AZ ÁLLATTENYÉSZTŐ GAZDÁKÉRT!