Csendes Percek március 28.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2013. Már. 28., Cs, 05:37:01 CET

                     2013. március 28. csütörtök

Mt 27,45-54.

45 Tizenkét órától kezdve három óráig sötétség lett az egész földön. 46
Három óra tájban Jézus hangosan felkiáltott: "Éli, éli, lamá sabaktáni!"
azaz: "Én Istenem, én Istenem, miért hagytál el engemet?" 47 Néhányan az
ott állók közül, akik hallották ezt, így szóltak: "Illést hívja." 48 Egy
közülük azonnal elfutott, hozott egy szivacsot, megtöltötte ecettel,
nádszálra tűzte, és inni adott neki. 49 A többiek pedig ezt mondták:
"Hadd lássuk, eljön-e Illés, hogy megmentse." 50 Jézus pedig ismét
hangosan felkiáltott, és kilehelte lelkét. 51 És íme, a templom kárpitja
felülről az aljáig kettéhasadt, a föld megrendült, és a sziklák
meghasadtak. 52 A sírok megnyíltak, és sok elhunyt szentnek feltámadt a
teste. 53 Ezek kijöttek a sírokból, és Jézus feltámadása után bementek a
szent városba, és sokaknak megjelentek. 54 Amikor pedig a százados és
akik vele őrizték Jézust, látták a földrengést és a történteket, nagyon
megrémültek, és így szóltak: "Bizony, Isten Fia volt ez!"

                        MIÉRT NEM SEGÍTESZ?

Három óra tájban Jézus hangosan felkiáltott: "Éli, éli, lamá
sabaktáni!" azaz: "Én Istenem, én Istenem, miért hagytál el engemet?"
(Mt 27,46)

Épp egy meglehetősen sűrű nagyhéten és húsvéton voltunk túl, amikor a
15 hónapos fiunkat baleset érte. Lehúzta az asztalterítőt, és a
terítővel magára rántott egy szögletes, durva szélű üvegvázát úgy, hogy
az orra felnyílt. Komoly sérülés volt.
A kórházban 6 órát kellett várnunk arra, hogy ellássák, mert altatásra
volt szüksége, de éppen előtte evett. Vele voltunk a kórházi váróban,
hogy nyugtatgassuk, de ettől függetlenül pánikban volt. Amint az orvos
és a segítői azzal küzdöttek, hogy az arcához tartsák megfelelő ideig a
maszkot az altatáshoz, megütötték az orrát, és újra elkezdett vérezni.
Mindenütt véres volt, még a szeméhez is visszafolyt. Ezekkel a véres
szemekkel nézett rám, és mintha ezt kérdezte volna: "Miért állsz ott, és
nézed, hogy bántsanak? Miért nem csinálsz valamit, hogy segíts rajtam?"
Azt mondtam neki, hogy ez az egyetlen módja annak, hogy segítsenek, hogy
jobb legyen.
Isten is nézte Jézust, amint üldözik, és meghal a kereszten, és Jézus
ezt kérdezi: "Én Istenem, én Istenem, miért hagytál el engem?" De
Krisztus halála volt az egyetlen mód, ami által Isten gyógyulást adott,
és elvette bűneink büntetését.

Imádság: Urunk, Istenünk, köszönjük Jézusban kinyilvánított hatalmad és
szereteted. Köszönjük áldozatát, amely helyreállítja veled való
kapcsolatunkat. Ámen.

Jézus halála által meggyógyít minket bűneinkből.
Gavin Campbell (Nyugati-fok, Dél-Afrika)

IMÁDKOZZUNK A SÜRGŐS ORVOSI ELLÁTÁSRA SZORULÓKÉRT!