Csendes Percek március 20.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2013. Már. 20., Sze, 05:37:01 CET

                       2013. március 20. szerda

2Tim 3,14-17.

14 De te maradj meg abban, amit tanultál, és amiről megbizonyosodtál,
tudván, kiktől tanultad, 15 mivel gyermekségedtől ismered a szent
írásokat, amelyek bölccsé tehetnek téged az üdvösségre a Krisztus
Jézusba vetett hit által. 16 A teljes Írás Istentől ihletett, és hasznos
a tanításra, a feddésre, a megjobbításra, az igazságban való nevelésre;
17 hogy tökéletes legyen az Isten embere, minden jó cselekedetre
felkészített.

                         A MEGFELELŐ ESZKÖZ

Lábam előtt mécses a te igéd, ösvényem világossága. (Zsolt 119,105)

Amikor kislányomat az óvodába vittem, megkértek, hogy szereljek össze
néhány új bútort a gyerekeknek. A csavarhúzó, amit adtak túl kicsi volt,
és nem megfelelő a feladathoz. Több alkalommal kiugrott a csavarból, és
megsebesített. Hazamentem, és megfelelőbb eszközöket hoztam, amikkel
probléma nélkül befejeztem a munkát.
Az életben is gyakran próbálok "rossz eszközt" használni. A magam
módján próbálom kezelni a dolgokat, tapasztalatomra és tudásomra
hagyatkozva, Istentől kapott irányítás nélkül. A dolgok túl gyakran nem
sikerülnek, vagy ami még rosszabb, megsebesülök. De amikor a megfelelő
eszközöket használom - Isten igéjét olvasva és cselekedve, és imádságban
Isten irányítását keresve - akkor örömmel teljesíteni tudom
feladataimat.
Isten a Szentírás eszközét adta nekünk, mint lámpást lábunk előtt és
fényt az utunkra. Ez egy elsődleges eszköz, ami segít életünk
összetartásában, megerősít és hasznossá tesz bennünket Isten munkájában.

Imádság: Mennyei Atyánk, hálát adunk neked igédért. Hálát adunk, hogy
igéd válasz a kérdésekre, melyekkel szembenézünk és bölcsesség, ami
megőriz bennünket, hogy az élet csalódása és sebei hatalmukba ne
kerítsenek. Ámen.

A Biblia hasznos eszköz, amikor az élet feladataival szembesülünk.
Yevgeni Tarasov (Moszkva, Oroszország)

IMÁDKOZZUNK AZ ÓVODAPEDAGÓGUSOKÉRT!