Csendes Percek március 16.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2013. Már. 16., Szo, 05:37:01 CET

                      2013. március 16. szombat

1Kor 15,1-11.

1 Eszetekbe juttatom, testvéreim, az evangéliumot, amelyet hirdettem
nektek, amelyet be is fogadtatok, amelyben meg is maradtatok. 2 Általa
üdvözültök is, ha megtartjátok úgy, ahogy én hirdettem is nektek, hacsak
nem elhamarkodottan lettetek hívőkké. 3 Mert én elsősorban azt adtam át
nektek, amit én magam is kaptam; hogy tudniillik Krisztus meghalt a mi
bűneinkért az Írások szerint. 4 Eltemették, és - ugyancsak az Írások
szerint - feltámadt a harmadik napon, 5 és megjelent Kéfásnak, majd a
tizenkettőnek. 6 Azután megjelent több, mint ötszáz testvérnek
egyszerre, akik közül a legtöbben még mindig élnek, néhányan azonban
elhunytak. 7 Azután megjelent Jakabnak, majd valamennyi apostolnak. 8
Legutoljára pedig, mint egy torzszülöttnek, megjelent nekem is. 9 Mert
én a legkisebb vagyok az apostolok között, aki arra sem vagyok méltó,
hogy apostolnak neveztessem, mert üldöztem Isten egyházát. 10 De Isten
kegyelméből vagyok, ami vagyok, és hozzám való kegyelme nem lett
hiábavaló, sőt többet fáradoztam, mint ők mindnyájan; de nem én, hanem
az Istennek velem való kegyelme. 11 Azért akár én, akár ők: így
prédikálunk, és ti így lettetek hívőkké.

                             VÁLTSÁGDÍJ

Mert áron vétettetek meg: dicsőítsétek tehát Istent testetekben. (1Kor
6,20)

Egyszer ijesztő hírt kaptam, hogy unokatestvéremet elrabolták. Az
elkövetők váltságdíjat követeltek. Nem tudtam elhinni. Amiről eddig csak
az újságokban olvastam, most egészen közelről érintett. A közvetlen és a
tágabb család szeretettel összeadta a pénzt, hogy megmentsük foglyul
ejtett unokatestvérünket. Amikor kifizettük a váltságdíjat, szabadon
engedték. Mindannyian örvendeztünk.
Ez a tapasztalat elgondolkoztatott arról a váltságdíjról, amit Jézus
Krisztus fizetett lelkünk megmentéséért. Valóságossá lett számomra az
ár, amit Krisztus fizetett értünk, amikor arra gondoltam, hogy min ment
keresztül unokatestvérem, és hogy fizetnünk kellett visszavásárlásáért.
Hogyan tudnánk mi valaha megfizetni egy ilyen ajándékot?
Az emberek azt mondják, hogy az üdvösség ingyenes. Nekünk nem kerül
semmibe, azonban Krisztus nagy árat fizetett értünk. Amikor még bűnösök
voltunk, Jézus Krisztus kész volt meghalni értünk.

Imádság: Drága Istenünk, hálát adunk, hogy elküldted Jézust a mi
megváltásunkra. Segíts, hogy ne vétkezzünk, és emlékezzünk arra, hogy
hozzád tartozunk. Ámen.

Jézus megmutatta minden lélek értékét.
Foluke Bosede Ola (Oyo, Nigéria)

IMÁDKOZZUNK A TÚSZOKÉRT ÉS CSALÁDJAIKÉRT!