Csendes Percek március 12.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2013. Már. 12., K, 05:37:01 CET

                        2013. március 12. kedd

Zsolt 119,129-136.

129 Csodálatosak intelmeid, azért megfogadja azokat lelkem.
130 Igéd kijelentése világosságot gyújt, értelmessé teszi az
együgyűeket.
131 Kinyitom számat és lihegek, úgy vágyódom parancsolataid után.
132 Fordulj felém, és könyörülj rajtam, ahogyan szoktál azokon, akik
szeretik nevedet.
133 Szilárdítsd meg lépteimet ígéreteddel, hogy ne uralkodjék rajtam
semmiféle gazság.
134 Szabadíts meg a hatalmaskodó emberektől, hogy megtarthassam
utasításaidat.
135 Ragyogó arccal nézz szolgádra, és taníts engem rendelkezéseidre!
136 Könny patakzik szememből azok miatt, akik nem tartják meg
törvényedet.

                         FELÜDÍTI A LELKET

Olyan lesz, mint a folyóvíz mellé ültetett fa, amely idejében megtermi
gyümölcsét, és nem hervad el a lombja. Minden sikerül, amit tesz. (Zsolt
1,3)

Ahogy idősödöm, elhatároztam, hogy többet fogok olvasni. Kedvenc
olvasmányom a Biblia. Valóban hiszem, hogy a Szentírás olvasása frissen
tartja az elmémet és felüdíti a lelkemet. A vasárnapi iskolai órákra
készülve, mindig elolvastam az aznapi leckéhez tartozó fejezetet, ám
gyakran sietve. Most viszont, ha elmélkedni szeretnék egy fejezeten,
nagy hangsúlyt fektetek arra, hogy olvasás előtt röviden imádkozzak.
Azután, egy szótárral is felszerelkezve, jobban el tudok mélyülni a
Szentírásban. Időt szakítok arra, hogy ha kell, többször is
végigolvassak egy-egy szövegrészt, hogy megértsem, mit akar Isten
mondani nekem.
Az olvasásnak ez a módja tényleg felüdíti a lelkemet. Gondolataimat
folyamatosan Isten történetei és ígéretei táplálják - olyan ígéretek,
melyek részemről is elkötelezettséget igényelnek, hogy Isten munkája
kiteljesedjen bennem. Azért imádkozom, hogy Isten Lelke lakozzon a
szívemben, irányítsa tetteimet a mindennapok során, s igéjét tükrözze az
életem.

Imádság: Köszönjük, Istenünk igédet. Kérünk, te adj szívünkbe éhséget,
hogy egyre többet olvassuk azt, és egyre inkább gyönyörködhessünk benne.
Ámen.

A Biblia olvasása felüdíti a lelket.
Maria Refugio Quevedo (Kalifornia, USA)

IMÁDKOZZUNK, HOGY SZOMJASABB LÉLEKKEL OLVASSUK A BIBLIÁT!