Csendes Percek március 10.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2013. Már. 10., V, 05:37:01 CET

                      2013. március 10. vasárnap

Ez 36,24-28.

24 Kihozlak benneteket a népek közül, összegyűjtelek az országokból, és
beviszlek benneteket a saját földetekre. 25 Tiszta vizet hintek rátok,
hogy megtisztuljatok. Minden tisztátalanságotoktól és minden
bálványotoktól megtisztítlak benneteket. 26 Új szívet adok nektek, és új
lelket adok belétek: eltávolítom testetekből a kőszívet, és hússzívet
adok nektek. 27 Az én lelkemet adom belétek, és azt művelem veletek,
hogy rendelkezéseim szerint éljetek, törvényeimet megtartsátok és
teljesítsétek. 28 Abban az országban fogtok lakni, amelyet őseiteknek
adtam. Az én népem lesztek, én pedig Istenetek leszek.

                              ÚJ SZÍV

Tiszta szívet teremts bennem, Istenem, és az erős lelket újítsd meg
bennem! (Zsolt 51,12)

A televízióban láttam egy történetet egy 68 éves izraeli férfiről, aki
10 éves súlyos szívbetegség után végre kapott egy új szívet. A donor egy
fiatal orosz férfi volt, aki tragikus körülmények között halt meg. Az
utcán megölték.
Egy évvel a szívátültetési műtét után a férfi találkozhatott annak a
személynek az édesanyjával, aki új életet adott neki. A találkozás
nagyon megható volt. Az anya megkérte, hadd tehesse a fülét a férfi
mellére, hogy hallhassa a meghalt fia szívének dobogását.
Lelki értelemben én is haldokoltam, de 20 évvel ezelőtt én is átestem
egy szívátültetésen. Ezékiel próféta így írta le a szívműtétemet: "Új
szívet adok nektek, és új lelket adok belétek: eltávolítom testetekből a
kőszívet, és hússzívet adok nektek. (Ez 36,26)
A donor, aki életét adta értem, a Megváltó Jézus Krisztus. Ő is
tragikus körülmények között halt meg. Az utcán ölték meg. A donoromtól
egy új szívet kaptam. Most már a Megváltóm szíve dobog bennem, és
magasztaló éneket énekelek a feltámadott Krisztusnak.

Imádság: Úr Krisztus, te megváltottál minket. Örök életet ajándékoztál
nekünk. Dicsőség és magasztalás legyen neked ezért örökké. Ámen.

A világ zajának közepette is hallgassunk Jézus szavára.
Irina Ivanova (Pszkov, Oroszország)

IMÁDKOZZUNK A SZÍVÁTÜLTETÉSRE VÁRAKOZÓKÉRT!