Csendes Percek március 5.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2013. Már. 5., K, 05:37:01 CET

                        2013. március 5. kedd

1Kor 15,51-58.

51 Íme, titkot mondok nektek: nem fogunk ugyan mindnyájan elhunyni, de
mindnyájan el fogunk változni. 52 Hirtelen egy szempillantás alatt, az
utolsó harsonaszóra; mert meg fog szólalni a harsona, és a halottak
feltámadnak romolhatatlanságban, mi pedig elváltozunk. 53 Mert e
romlandó testnek romolhatatlanságba kell öltöznie, és e halandónak
halhatatlanságba. 54 Amikor pedig (ez a romlandó romolhatatlanságba
öltözik, és) ez a halandó halhatatlanságba öltözik, akkor teljesül be,
ami meg van írva: "Teljes a diadal a halál fölött! 55 Halál, hol a te
diadalod? Halál, hol a te fullánkod?" 56 A halál fullánkja a bűn, a bűn
ereje pedig a törvény. 57 De hála az Istennek, aki a diadalt adja nekünk
a mi Urunk Jézus Krisztus által! 58 Ezért, szeretett testvéreim,
legyetek szilárdak, rendíthetetlenek, buzgólkodjatok mindenkor az Úr
munkájában, hiszen tudjátok, hogy fáradozásotok nem hiábavaló az Úrban.

                          ÉLETRE TEREMTVE

Halál, hol a te diadalod? Halál, hol a te fullánkod?... De hála az
Istennek, aki a diadalt adja nekünk a mi Urunk Jézus Krisztus által!
(1Kor 15,55.57)

Az elmúlt években több családtagunk is az élet alkonyához érkezett,
néhányan meg is haltak. Csak kevés támogatást tudok nyújtani számukra, a
haláltól pedig semmiképp sem tudom megvédeni őket. Felismerem a halállal
szembeni tehetetlenségemet, az erőtlenség markában érzem magam, hogy nem
tudok segíteni szeretteimen, de még magamon sem. Ezek a nehéz idők
hozták elő bennem a felfedezést, hogy Isten nem a halálra, hanem az
életre teremtett minket.
A halál mindnyájunkra leselkedik, fiatalra és öregre, azt várva, mikor
ragadhatja el utolsó leheletünket. De amikor a halál szele engem, vagy
családtagjaimat megérint, eszembe jut, hogy ez nem a vég. Az elválás nem
örökre szól, és a lezáródó szemek újra felnyílnak majd. Én magam lehetek
bár erőtlen a halállal való küzdelemben, de Megváltóm, Jézus Krisztus
legyőzte a halált, és az én reménységem őbenne van.

Imádság: Mindenható Istenünk, erősítsd hitünket, hogy reménységünket
akkor is beléd vessük, amikor a halállal kell szembenéznünk. Add, hogy
napról napra abból az isteni erőből éljünk, amely feltámasztotta Jézust.
Ámen.

Krisztus él, ezért mi is élünk. A halál nem az utolsó állomás.
Titus O'Bryant (Texas, USA)

IMÁDKOZZUNK A GYÓGYÍTHATATLAN BETEGEK GONDOZÓIÉRT!