Csendes Percek január 30.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2013. Jan. 30., Sze, 05:37:01 CET

                       2013. január 30. szerda

1Móz 1,1-5.

1 Kezdetben teremtette Isten a mennyet és a földet. 2 A föld még
kietlen és puszta volt, a mélység fölött sötétség volt, de Isten Lelke
lebegett a vizek fölött. 3 Akkor ezt mondta Isten: Legyen világosság! És
lett világosság. 4 Látta Isten, hogy a világosság jó, elválasztotta
tehát Isten a világosságot a sötétségtől. 5 És elnevezte Isten a
világosságot nappalnak, a sötétséget pedig éjszakának nevezte. Így lett
este, és lett reggel: első nap.

                            KEZDETBEN...

Az Úr Jézus kegyelme legyen mindnyájatokkal! Ámen. (Jel 22,21)

Elégedetten sóhajtottam, amikor becsuktam a Bibliát. Három évbe telt,
de elolvastam minden szót, lassan haladva, igyekeztem, hogy meg is
értsem, amit olvasok. Milyen gazdag tapasztalat! Az igaz forráshoz térve
nagyon sokat erősödtem hitemben, és sokat tanultam a bibliai emberek
tapasztalatából.
Olvasás közben mély benyomást tett rám, hogy milyen nagy áldás Isten
szeretett gyermekeinek lenni. Ez nem olyan valami, amit megérdemlünk.
Ellenkezőleg, a szerető és kegyelmes Isten ajándéka, aki törődik velünk,
akkor is, ha bűnt követünk el. Az Ó- és Újszövetségben is olvasunk
arról, hogy emberek visszautasítják Istent; de Isten szeretete nem törik
meg irántuk sem.
Miután befejeztem a Bibliát, azon gondolkodtam, hogy mi legyen a
következő lelki olvasmányom. Természetesen van számos nagyszerű könyv,
ami segít a hitbeli növekedésben és Isten egyre jobb megismerésében.
Azonban életem e pontján a válasz egyszerű volt: Kinyitottam Mózes első
könyvénél és olvasni kezdtem: Kezdetben...

Imádság: Istenünk, segíts, hogy rólad tanulhassunk a Biblia
bölcsességén keresztül. Add, hogy ne csak megértsük, de magunkévá is
tegyük igazságodat. Ámen.

Ahogy nő a Biblia iránti szeretetünk, egyre inkább magunkévá tesszük
annak igazságát.
Mary Van Keuren (New York, USA)

IMÁDKOZZUNK AZOKÉRT, AKIKNEK NINCS BIBLIÁJUK!