Csendes Percek január 16.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2013. Jan. 16., Sze, 05:37:01 CET

                       2013. január 16. szerda

Zsolt 103,8-13.

8 Irgalmas és kegyelmes az ÚR, türelme hosszú, szeretete nagy.
9 Nem perel mindvégig, nem tart haragja örökké.
10 Nem vétkeink szerint bánik velünk, nem bűneink szerint fizet nekünk.
11 Mert amilyen magasan van az ég a föld fölött, olyan nagy a szeretete
az istenfélők iránt.
12 Amilyen messze van napkelet napnyugattól, olyan messzire veti el
vétkeinket.
13 Amilyen irgalmas az apa fiaihoz, olyan irgalmas az ÚR az
istenfélőkhöz.

                          FANTOM FÁJDALOM

Pedig a mi vétkeink miatt kapott sebeket, bűneink miatt törték össze. Ő
bűnhődött, hogy nekünk békességünk legyen, az ő sebei árán gyógyultunk
meg." (Ézs 53,5)

Egyik reggel egy ember történetét hallottam a rádióban, akinek
valamikor korábban amputálták a jobb karját. Ennek ellenére még mindig
szenvedett az úgynevezett "fantom fájdalomtól". Annak ellenére, hogy a
karja már nem volt meg, az agya még mindig emlékezett a fájdalomra, és
fájdalomjelzéseket adott le. A doktor úgy kezelte a beteget, hogy tükör
elé állította, és azt mondatta az agyának, hogy nincs már jobb keze. A
terápia alatt a beteg jobban lett, és végül megszabadult a fájdalomtól.
Együtt tudok érezni ezzel a beteggel. Miután elfogadtam Jézust
személyes Megváltómnak, a bűneim és az értük járó büntetés megszűnt.
Jézus azt mondta: "Elvégeztetett!" (Jn 19,30). Mégis, miután keresztyén
lettem, nem éreztem mindig a megbocsátást, és hogy szabad vagyok.
Lelkiismeret furdalásom volt, és vádoltam magam. Ez is egyfajta fantom
fájdalom.
A rádióban hallott történet arra késztetett, hogy Isten szavának
tükrében nézzek szembe magammal (Jak 1,23). Ahogy az 1Jn 3,20 szól
hozzánk: "bár a szívünk elítél, Isten mégis nagyobb a mi szívünknél."
Amikor hiszünk ebben, akkor meggyógyulunk a fantom fájdalomtól, és a
lelkiismeret furdalástól, és szabadok leszünk, hogy kegyelemben járjunk.

Imádság: Istenünk, bűntudatunkban segíts emlékeznünk arra, hogy
kegyelmed által szabadok vagyunk. Ámen.

Milyen bűn terhétől kell felszabadulnom Isten szeretetében?
Tracey Hsu Jensen (Kalifornia, USA)

IMÁDKOZZUNK AZOKÉRT, AKIK ELVESZÍTETTÉK VÉGTAGJUKAT!