Csendes Percek január 14.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2013. Jan. 14., H, 05:37:01 CET

                        2013. január 14. hétfő

2Kor 6,1-2.

1 Vele együtt munkálkodva intünk is titeket; úgy éljetek, mint akik nem
hiába kapták az Isten kegyelmét. 2 Mert ő mondja: "A kegyelem idején
meghallgattalak, és az üdvösség napján megsegítettelek. Íme, most van a
kegyelem ideje! Íme, most van az üdvösség napja!"

                         MICSODA KÜLÖNBSÉG!

Nincsen üdvösség senki másban, mert nem is adatott az embereknek az ég
alatt más név, amely által üdvözülhetnénk. (ApCsel 4,12)

1982. január 13. életem legsötétebb napja volt. 35 évi én-központú élet
és számtalan rossz döntés után ott találtam magam, amint a pajtában egy
szénakazal tetején állok kötéllel a nyakamon. Mielőtt az öntudatlanságba
léptem volna, halk, csendes hangot hallottam: "És mi lesz a három
fiaddal?" Abban a pillanatban Isten a gyermekeimet juttatta eszembe,
hogy megmutassa, nem fordíthatok hátat az életemnek. Leszedtem a
nyakamról a kötelet, leléptem a báláról és elhatároztam, hogy
megváltoztatom az életemet. De egyedül képtelen voltam erre.
Másnap egy keresztyén tanár kollégám természettudományi termében
találtam magam. Beszélgettünk, és Jézus Krisztust hívtam segítségül,
hogy mentsen meg. Ezen a napon új emberré lettem. Később részt vettem
egy lelki-megújító programban, és egyházi szolgálatba léptem.
Abbahagytam a tanítást, és 2006. július 2-án tartottam meg az első
istentiszteletet abban a csodálatos vidéki templomban, ahol az a
megtiszteltetés ért, hogy a gyülekezet pásztora lehetek.
Nem számít, mennyire siklik ki az életünk, Isten nem felejt el minket.
Isten szeretete és megbocsátása mindig elérhető, s az új kezdet
lehetőségét adja nekünk.

Imádság: Istenünk, segíts elérnünk azokat, akiknek szükségük van rád, s
a te szeretetedre és gondoskodásodra. Ámen.

Egy beszélgetés átalakíthat egy életet.
Alfred A. Jaeger (New Jersey, USA)

IMÁDKOZZUNK AZOKÉRT, AKIK ÖNGYILKOSSÁGOT FONTOLGATNAK!