Csendes Percek január 5.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2013. Jan. 5., Szo, 05:37:01 CET

                       2013. január 5. szombat

Zsolt 31,15-25.

15 De én bízom benned, URam, vallom: Te vagy Istenem!
16 Kezedben van sorsom, ments meg ellenségeim és üldözőim kezéből!
17 Ragyogjon rá orcád szolgádra, segíts rajtam hűségesen!
18 URam, ne szégyenüljek meg, ha hívlak téged! Szégyenüljenek meg a
bűnösök, tűnjenek el a holtak hazájában!
19 Némuljanak el a hazug ajkak, amelyek kihívóan, gőgösen és megvetően
beszélnek az igazról!
20 Milyen nagy a te jóságod, melyet a téged félőknek tartogatsz! Ebben
részesíted a hozzád menekülőket minden ember szeme láttára.
21 Jól elrejted őket magadnál az emberek áskálódása elől. Megőrzöd őket
sátradban a perlekedő nyelvektől.
22 Áldott az ÚR, aki csodálatos hűséggel bánt velem az ostromlott
városban!
23 Én már azt gondoltam ijedtemben, hogy eltaszítottál magadtól. De te
meghallgattad könyörgő szavamat, amikor hozzád kiáltottam segítségért.
24 Szeressétek az URat, ti hívei mind! Az állhatatosokat megtartja az
ÚR, de kamatostul megfizet a gőgösöknek.
25 Legyetek erősek és bátor szívűek mind, akik az ÚRban reménykedtek!

                           ISTEN TENYERÉN

Megfeledkezik-e csecsemőjéről az anya, nem könyörül-e méhe gyermekén?
Ha mások megfeledkeznének is, én nem feledkezem meg rólad! Íme,
tenyerembe véstelek be. (Ézs 49,15-16)

A nővérem nagyon szeretett a gyerekeiről mesélni - mit csináltak,
amikor reggel felébredtek, mi történt velük az iskolában, milyen kis
örömeik voltak. Minden, ami a gyerekekkel történt, fellelkesítette és
megörvendeztette. Én is örömmel osztoztam az élményeiben.
Elgondolkoztam, hogy Isten mennyire gyönyörködhet bennünk. Szeret
minket akkor is, ha hibákat követünk el. Sőt, a Biblia azt mondja, Isten
a tenyerébe vésett be minket. Ahogyan a nővérem a lányai fényképeit a
tárcájában hordja, és történeteket mesélve róluk, mutogatja azokat
barátainak, a mi nevünk is ott van az Isten tenyerébe felírva minden
nap. Nem felejt el minket, biztosak lehetünk benne.

Imádság: Istenünk, köszönjük, hogy fontosak vagyunk számodra, s
naponta, név szerint megemlékezel rólunk. "Mi Atyánk, aki a mennyekben
vagy, szenteltessék meg a te neved, jöjjön el a te országod, legyen meg
a te akaratod, amint a mennyben, úgy a földön is. Mindennapi kenyerünket
add meg nekünk ma, és bocsásd meg vétkeinket, miképpen mi is
megbocsátunk az ellenünk vétkezőknek, és ne vígy minket kísértésbe, de
szabadíts meg a gonosztól; mert tied az ország, a hatalom és a dicsőség
mindörökké. Ámen." (Mt 6,9-13)

A nevem be van vésve az Isten tenyerébe.
Marlene Brooker (Essex, Anglia)

IMÁDKOZZUNK AZOKÉRT, AKIK NEM ISMERIK ISTEN SZERETETÉT!