Csendes Percek február 22.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2013. Feb. 22., P, 05:37:01 CET

                       2013. február 22. péntek

Ézs 41,13-16.

13 Mert én, az ÚR, a te Istened, erősen fogom jobb kezedet, és ezt
mondom neked: Ne félj, én megsegítlek!
14 Ne félj, férgecske Jákób, maroknyi Izráel! Én megsegítlek - így szól
az ÚR, a te megváltód, Izráel Szentje -.
15 Új és éles fogú cséplőszánná teszlek. Hegyeket csépelsz és törsz
össze, halmokat zúzol pozdorjává.
16 Feldobod őket, és a szél elhordja, a szélvihar szétszórja őket. Te
pedig ujjongani fogsz az ÚRban, dicsekedni fogsz Izráel Szentjével.

                          ISTEN VELÜNK VAN

Szeresd felebarátodat, mint magadat! (Mt 22,39)

Életem nehéz volt. Férjem állandóan azt sugallta, hogy értéktelen
vagyok. Azt mondta, nem járhatok templomba, mert nem vagyok méltó Jézus
szeretetére. Elhittem, amit mondott, és abbahagytam a gyülekezetbe
járást.
Egy kedves hölgy kezdett látogatni. Beszélgetésünk közben javasolta,
hogy beszéljek a lelkésszel a helyzetemről. Kedves módján megkérdezte:
"Neri, mi volt az első vers a Bibliából, amit megtanultál kívülről?"
Azt válaszoltam: "Szeresd felebarátodat, mint magadat." Világossá vált
számomra, hogy nem szeretem magam. Tudtam, hogy változtatnom kell saját
és gyermekeim életén.
Később elolvastam a mai szakaszt, és összeszedtem a bátorságom, hogy
véget vessek az engem teljesen tönkretevő házasságomnak. Gyermekeimmel
másik városba költöztünk. Új élet levegőjét kezdtem magamba szívni.
Egyik fiam teológiát tanul, a másik a zenei szolgáló csoport tagja a
gyülekezetünkben. Elvégeztem a laikus igehirdető képzést, és sok alkalom
volt, hogy gyakorlatban alkalmazzam, amit megtanultam. Hálát adok
Istennek, hogy megváltoztatta az életemet, és magaménak tudhatom Isten
áldását.

Imádság: Drága Istenünk, köszönjük átformáló szeretetedet, ami a
gyengeség kétségbeeséséből kiemel, és erőt ad, hogy a nehézséget
legyőzzük. Ámen.

Isten szabadságot kínál fel mindabból, ami elnyom és korlátoz
bennünket.
Neri R. Gattinoni (Chubut, Argentína)

IMÁDKOZZUNK A CSALÁDON BELÜLI ERŐSZAKOT SZENVEDŐKÉRT!